2015. január 8., csütörtök

BURT'S BEES LEMON BUTTER CUTICLE CREAM


Burt méhecskéi nemrég végre hozzánk is megérkeztek, köztük néhány igazi ikonikus termékkel. Ilyen például a citromos körömágybőr ápoló balzsam, ami természetes ápolást és hidratálást ígér -nem csak a körmeinknek...

Sajnos megvan az a rossz szokásom hogy piszkálom a körmöm melletti bőrt, és tudjuk hogy ez nagyon nem mutat jól. (Sosem bírom ki, volt valaki esteleg hasonló cipőben és sikerült leszoknia?) A gyakori lakkozás és lemosás sem tesz túl jót a körmeimnek, még akkor sem ha mindig használok alaplakkot. Aki hasonló problémákkal "küzd" és szeretné időről időre egy nagy ápoló bombával rendbe tenni a dolgokat - annak ez a tégely kötelező! Tele van intenzíven ápoló olajokkal, vajakkal és viaszokkal - érdemes megnézni az összetevőit a Krémmánián mert igazán lenyűgözőek. De a legmeghatározóbbnak talán a citromos olajat érezhetjük az illata miatt - isteni, eredeti citromillat ami felkenés közben még el is lazít egy kicsit. Az állaga elég szilárd, de az ujjaink melegére kicsit megolvad a balzsam és könnyen kenhetővé válik. Én a lefekvés előtti utolsó kis szeánszként szoktam vele bekenni a körömágybőröm, a körmeimet és kicsit a kezem is és reggelre minden puhább, erősebb és szebb lesz. Nem azt mondom, hogy egy éjszaka alatt teljesen regenerál, de egy heti rendzseres használat után már egyértelmű a változás. 
A tégely 15 gramm balzsamot tartalmaz ami első látásra talán kevésnek tűnhet, de én már 4 hónapja használom és láthatjátok milyen kevés fogyott belőle. A Burt's Bees Lemon Butter Cuticle Cream a Müllerben kapható, 2500 Ft-os áron.



Ti milyen terméket használtok a körömágyatok ápolására?


6 megjegyzés:

  1. Van valami hasonló Burt's Bees cuccom, csak az nem citromos, hanem levendulás az illata, de már nem emlékszem a nevére. Nekem valamiért a bőröm nem tolerálja jól ezeket a nagyon természetes-olajos szilárd kencéket, a hasonló ajakbalzsamok is még jobban cserepesítenek, meg ez a kis tégelyes kence is a köröm körülötti bőrre kenve valahogy nekem még jobban megkeményíti a bőrömet, szóval lehet, hogy a hiba az én genetikai örökségemben van...
    Amúgy most is kirázott a hideg ettől a tégelytől, elég ha ránézek, de annyira viszolygok a fém+fém érintkezéstől, és ez a csomagolás pont olyan :D

    VálaszTörlés
  2. Én már a másodikat is lassan elhasználom. Ebből gondolhatod mennyire szeretem :)

    VálaszTörlés
  3. Már tervezem egy ideje a megvételét, csak a rossz idő miatt nem tudom rávenni magam, hogy elmenjek a Müllerig :) De nagyon ösztönzőleg hatott most ez a poszt, holnap munka után csak kiszaladok érte.

    VálaszTörlés
  4. Még nem használtam hasonlót, eddig olajokat vetettem be. Ez is és a Lush is nagyon érdekel.

    VálaszTörlés
  5. Én most nagy körömápolási lázban égek. Az elmúlt időben nagyon gyengék lettek a körmeim és a körömágybőröm is nagyon száraz, így muszáj külön figyelmet fordítanom erre is. Én az Aromax körömápoló olaját néztem ki magamnak, de ez a poszt után ezen a terméken is elgondolkoztam. :)

    VálaszTörlés
  6. Jajj azt hittem nem is lehet ezt a terméket nálunk kapni!:) Eddig magyaroknál ne is láttam csak külföldieknél. :)

    VálaszTörlés

09 10