2014. december 16., kedd

EGY SMINKBEN A MAX FACTOR ÚJ KRÉMES SZEMFESTÉKE ÉS A TÖKÉLETES TÉLI RÚZS


Ezt a sminket a napokban egyszerűen nem tudom megunni, kicsit már karácsonyi hangulatú és nagyon élvezem ezeknek a termékeknek a kombinációját viselni. Az alapja a Max Factor egyik új, krémes festéke és az egyik legszebbb matt rúzs...
   Az Excess Shimmer termékekből nálunk 4 árnyalat jelent meg szerintem a legszebbek és a legjobban kihasználhatóak - fekete, bronz, bézs és gyöngyház. Én a Coppert szereztem be első körben mert ezt a színt nagyon jól ki lehet használni. Önmagában is nagyon szép, egy igazi "sietve gyorsan felteszem, plusz spirál és mintha sok időt szántam volna a sminkemre" termék, talán az összetett színe miatt. Bézses-barnás-taupe, visszafogottabb, de a fémesen csillogó finish miatt egyáltalán nem unalmas. Egy jó primert ( Clarins Instant Light ) mindenképp érdemes alá használni, nálam sajnos enélkül már 2 óra után elkezd kopni. Én szeretem az ujjammal felvinni a krémes festékeket, de most ecsetet ajánlok, mert azzal könnyebben "irányíthatjuk" ezt  a különleges textúrát. És ha már itt tartunk - egészen más formulával találkozhatunk a megszokottnál, ezek a festékek szinte hab állagúak, a fedésük mégis tökéletes.
A taupe vonalon elindulva halványan mélyítettem a külső v-ben a L'Oreal Color Infallible Tender Caramel-lel ami tulajdonképpen nagyon közel áll a Copperhez. Kicsit talán sötétebb, ez a szemhéjamon érvényesül is, de a swatchokon már nehéz őket megkülönböztetni. A MAC Satin Taupe-jával még füstösítettem kicsit, minimális fekete tusvonal és a Bourjois Volume Glamour Push-Up spirálja amit legszívesebben minden nő nesszeszerébe belecsempésznék mert elképesztő hosszú, dús és ívlet pillákat varázsol.
Végül a tökéletes téli rúzs, Bourjois Rouge Edition Velvet Gran Cru: mélypiros, szinte bordó; matt; olyan tartós hogy a forralt borozás vagy akár a karácsonyi vacsora sem árt neki; és emellett nagyon kényelmes viselni. Mondtam, tökéletes. 5 egymást követő nap viseltem, ami abszolút rekord nálam és azt hiszem a december már ennek az árnyalatnak a jegyében fog telni nálam. 

Bal: Max Factor Excess Shimmer - Copper; Jobb: L'Oreal Color Infallible - Tender Caramel


Ti milyen sminket szerettek viselni az ünnepi időszakban?




1 megjegyzés:

  1. Én is megvettem a Max Factor Excess Shimmer szemhéjfestéket, de nekem csalódás volt. Nehéz egyenletesen felvinni és a színintenzitással is akadnak problémáim, bár nekem egy világosabb árnyalatom van. Viszont az állaga tényleg remek.

    VálaszTörlés

09 10