2014. december 9., kedd

A NUDE LAKK AMIRE ÉRDEMES LECSAPNI - BARRY M MATTE VANILLA


Amikor a tökéletes nude árnyalat találkozik a matt hatással. Valahogy így írnám le a Barry M Vanilla-t és még hozzá tenném hogy gyönyörű és annak ellenére hogy kifinomult egyáltalán nem unalmas. Azt hiszem érzitek ebből is hogy rögtön beleszerettem ebbe a lakkba, és már csak azt sajnálom, hogy nem csaptam rá előbb - régi kívánságlistás darab volt, a Matte kollekció egyik legkedveltebb darabja. De így legalább fél áron juthattam hozzá, a Naillandben ugyanis szuper karácsony előtti kedvezmények vannak, érdemes egy-egy ilyen kincset most beszerezni...
A felkenéshez egy tipp: egy jó alaplakk. A matt hatás ugyanis eléggé kihangsúlyoz minden kis hibát és domborulatot a körmökön, de egy alaplakkal ez semlegesíthető. 2 rétegben már gyönyörű, szuper gyorsan szárad. És nagyon jól áll neki a glitter, csak hogy egy kicsit "karácsonyiasítsuk" ( létezik ilyen szó egyáltalán....?). Facebookon és instagrammon jelentkezem majd az ünnepi verzióval, addig is irány a Nailland....!


Kedvelitek a matt lakkokat?
Milyen színekkel lakkoztok leszívesebben így karácsony előtt - jöhet a glitter?


3 megjegyzés:

  1. Ezt a lakkot én is kinéztem magamnak, és a teszted is megerősít benne, hogy kell nekem.
    Én legszívesebben pirosat és bordót használok ilyenkor, és jöhet a glitter. :)

    VálaszTörlés
  2. Hú ez milyen szép! Eddig fel sem tűnt!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nem nude, hanem inkább szürkés lila. Azt hiszem, erre mondják, hogy taupe.

    VálaszTörlés

09 10