2014. november 27., csütörtök

THE BODY SHOP RED MUSK - ILLAT, ÚJ SZABÁLYOK SZERINT


Kezd kialakulni egyfajta névnapi hagyomány. Tavaly a Red Musk család akkor megjelenő új illatátval leptek meg, a White Musk Smoky Rose-al, ami hamar a kedvenc parfümömmé vált - imádtam a szúrósan édes illatát. És idén névnapomra megérkezett a legújabb pézsmás illat, a Red Musk is. És új kedvencre leltem...

Az idei parfüm azonban sokban különbözik az elődjeitől, sőt tulajdonképpen a parfümök nagy részétől úgy általánosan is, ugyanis a The Body Shop tett egy merész lépést és teljesen kihagyta a virágokat a játékból. Teljesen. Csak pézsma és fűszerek. Olyan "szokatlan" összetevőkkel dolgozott mint a dohány, a bors, az afrodiziákumként is számon tartott fahéj és a pézsma. És olyasmit alkottak ami valóban más, ugyanakkor nagyon-nagyon jó!
Mert a Red Musk tényleg sexy, tényleg érzéki és persze merész is. Rögtön felismered, és mások is rajtad. Mikor első alkalommal szagoltam meg, bevallom nagyon fura volt de annyira magával ragadott miután befogadtam ezt a szokatlan koktélt hogy azóta csak ez... Szúrós, de a fahéj miatt elég meleg is - igazi telt, őszi/téli illat. Valamiért két dolog szokott róla eszembe jutni: ahogy bebújok egy jó meleg takaró alá és ahogy kint állok egy karácsonyi vásárban forralt bort iszogatva - úgy tűnik a két érzést össze lehet gyűrni. Az erős érzékiségét azt hiszem a férfias jellege adja, a barátom első reakciója az volt hogy megkérdezte ez biztos nem férfi parfüm-e. Tulajdonképpen az erős dohányos-borsos karaktere miatt akár az is lehetne, bárki viselheti és ez ettől még izgalmsabb lesz.
EDP-ként 60 és 100 ml-es kiszerelésben kapható, de mert én ezeket kicsit nagyoknak tartottam (elég téli jellegű az illat), és mert kíváncsi is voltam rá, a parfüm olajat választottam. 2 cseppet szoktam használni belőle összesen, a csuklómra és a nyakamra teszek belőle (néha egy ici-picit a hajamra is) és egész nap megmarad az illata. Az olaj formátum nagyon intenzív és tényleg tartós is, és így oda "tehetem" az illatot ahova tényleg szerttem volna, ahelyett, hogy a fél lakást összefújnám.... 


Nem vagyok a klasszikus értelemben vett parfüm rajongó. Az egyszerűbb illatokat kedvelem és ezért általában a The Body Shoptól szoktam parfümöt vásárolni - tiszta vaníliát például, ami egész évben a kedvencem. És van még egy ok amiért ilyen téren hűséges vagyok hozzájuk - mindig megkérdezik ha TBS parfümöt használok hogy mi van rajtam. Férfiak, nők, metrón, kávézóban... Legutóbb a kedvenc pékségemben kérdezte az eladó lány és mosolyogva feleltem: "Ez a The Body Shop új illata, a Red Musk. Dohány, bors és...."



Ti milyen parfümöt szerettek télen használni?
El tudnátok képzelni magatokon a Red Musk merész illatát?


2 megjegyzés:

  1. Nagyon izgalmasan hangzik, kár, hogy nincs a szomszédban egy TBS, ahol megszaglászhatnám... Emlékszem, hogy tavaly írtál a Smokey Rose-ról is, én is akkor vettem meg, aztán idén is újravásároltam, nekem az óriási szerelem lett..
    Nem vagyok egy nagy parfümszakértő, de sokszor találkozom szaglászás közben annyira egyforma és főleg jellegtelen illattal! Lehet, hogy jólesik szagolni, de közben azt érzem, hogy ez dögunalom. A TBS White musk meg Smokey Rose viszont tutira nem az, és ez is nagyon érdekesnek tűnik a leírás alapján :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó a Smoky Rose.... az első nagy TBS szerelmem! :) Érdekes hogy igazából az édesebb illatokat kedveltem mindig, de ebben a pézsmában van valami, ami függővé tesz. Szerintem ha azt kdevelted, akár meg is rendelheted a Red Musk-ot, nem hiszem hogy csalódnál! ;)
      Nagyon hasonlóan érzek én is a parfümökkel kapcsolatban. Szinte ugyanolyanok, erősek és kicsit erőszakosak is. Kivétel a No. 5 ami tényleg rögtön felismerhető és pont emiatt szeretem annyira a "nagyis" beütéstől függetlenül. :) És ilyesmit érzek én is ezeknél aTBS parfümöknél. Örülök hogy nem vagyok ezzel egyedül.... :D

      Törlés

09 10