2014. november 18., kedd

ITT A GYERTYASZEZON!


Itt a gyertyaszezon, végre megint! Erre egyrészt a kinti szürke és borongós idő az egyik biztos jel, a másik hogy nemrég J egyszer csak ezzel fordult hozzám: "Kellene venni megint olyan gyertyákat! Tudod mint tavaly... amiknek olyan jó illatuk volt." Talán nem is kell mondanom milyen hatással volt ez rám -  valahol a döbbenet és az öröm közt egyensúlyoztam, de nem sokáig, mert 5 perc sem kellett és már a Yankee Candle oldalát böngésztük. Mert azok a bizonyos jó illatú gyertyák természetesen a Yankee Candle-től voltak, a gyertyák amik még a férfi orrokat is rabul ejtik... Szóval szétnéztünk az oldalon - én már a téliesebb, karácsonyi illatok felé igyekeztem dönteni a mérleget, ő persze a könnyedebb, nyáriasak felé. Végül feleztünk. 
Tavaly vettem egy kis mintagyertya tartót mert ez bőven elég a mi kis lakásunkba és szeretem is viszonylag gyakran cserélni a gyertyákat, kipróbálni új illatokat. A 6-ból egyébként már csak 3 és fél van hátra, így lassan ideje lesz megint szétnézni az oldalon - egyébként is nagyon csábító téli illatok érkeztek már azóta. Talán most én fordulok majd J felé azzal a bizonyos mondattal: Kellene venni megint...



Ti is kedvet kaptok ebben az időszakban az illatozó gyertyákhoz?
Próbáltatok már ki valamilyen Yankee Candle illatot?


2 megjegyzés:

  1. Én is imádom ezeket a gyertyákat, a legújabb haul posztomban is szerepel néhány. Mondjuk én így netről sosem mernék rendelni, inkább ellátogatok az Illatgyertya shopba. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mióta kipróbáltam őket tavaly én sem nagyon vettem más illatgyertyát Yankee Candle-ön kívül. :) Az intenzivitásuk és az illatuk abszolút nyerő nálam. Én is az üzletben vásárolok legtöbbször, de mivel ez ilyen különleges, párban-rendelős alkalom volt, jól jött a webshop. Aki kicsit ismeri már az illatokat vagy el tudja képzelni őket a leírás alapján, az végülis nagyobb rizikó nélkül rendelhet. :)

      Törlés

09 10