2014. november 19., szerda

A RÚZS | RIMMEL KATE MOSS 107


A Kate Moss nevével fémjelzett matt Rimmel rúzsok már régóta kaphatóak nálunk is, a kollekció leghíresebb darabja, a 107-es azonban csak néhány hónapja. Hogy miért nem előbb, az azt hiszem örök rejtély marad, a lényeg hogy itt van és tényleg olyan csodálatos amilyennek mindenki leírta. Tényleg...
A bordó, a piros és a bogyós gyümölcsök valami elképesztő keveréke, ez teszi - és én is elmondom amit már ezrek előttem - a tökéletes őszi/téli rúzzsá amit ha egyszer kipróbálunk és kedveljük az ilyen jellegű árnyalatokat, nem igazán tudunk egy ideig mást használni. Én legalábbis egy hete minden nap felteszem, és megbizonyosodom róla, hogy "Tényleg, még mindig olyan szép mint volt...." A formula is kiemelkedő drogériás viszonylatban, bár nekem jobban tetszene enélkül az erős műgyümölcsös illat nélkül, az ajkakon 3-4 órán keresztül hibátlan és a pigmentáltsága is lenyűgöző. A matt hatás nem egészem matt mint mondjuk a MAC rúzsoké, kicsit szaténos de könnyeb is viselni. Egy kis radírozás és balzsam mindneképp jót tesz a felvitel előtt mert ez a szín nagyon csúnyán tud mutatni ha beül a kisebb redőkbe (mintha percekkel ezelőtt iszogattunk volna egy kis vörösbort, tapasztalat....), erre érdemes lehet odafigyelni.

A Rimmel állvánnyal rendelkező DM üzletekben találjátok meg, és a maga 1400 Ft körüli árával egy olyan darab amit nagyon olcsón szerezhettek be és nagyon lehet szeretni!



Szeretitek az ilyen bordós árnalatokat?
Nektek melyik az a kedvenc rúzsotok amit az őszi/téli időszakban legjobban szerettek viselni?


8 megjegyzés:

  1. Gyönyörű rúzs és jól áll neked! (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Az egyik legszebb a drogériákban.

      Törlés
  2. Nagyon jó lett a smink, ez a rúzs még az egyszerű tusvonalat is feldobja :)
    http://voroskoromlakk.blogspot.hu/2014/09/lip-candy-uj-matt-kate-moss-ruzs.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ezért is érdemes egy ilyen rúzsba befektetni ;)

      Törlés
  3. Múlt héten néztem ki én is ki magamnak. 5 DM-et kellett bejárnom érte de megszereztem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nehéz kicsit rátalálni, sajnos sok DM-ben nincs nagy Rimmel állvány. De örülök hogy szerinted is megéri felkutatni! :)

      Törlés
  4. Mostanában vagy ezt használom, vagy a Catrice MATTador-t. Mindkettő gyönyörű, bár a Rimmel egy kicsit tartósabb. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó neve van a Ctarice-nek! :) Én is meglepődtem a tartósságán, ami a legjobb hogy a szín is egyenletesen kopik. Minden szempontból telitalálat ez a rúzs... :)

      Törlés

09 10