2014. november 25., kedd

3 KEDVENC A NUXE-TŐL


Szeptember óta nálunk is kaphatóak a Nuxe termékei és mivel a franciák tudnak egy és mást az arcápolásról, így szinte biztos voltam benne hogy ezekben a termékekben sem fogok majd csalódni. Igazi klasszikusok vannak a márka kínálatában, amik már nők ezreinél bizonyítottak - izgatottan próbáltam ki őket én is. És már mindent értek...

Nuxellence Jeunesse: a kedvencem, és ha csak egy dolgot vesztek a Nuxe-től, akkor ezt ajánlanám. Főként ha abban a korban vagytok amikor foglalkoztatni kezd a bőr öregedése elleni harc... A krém nincs korhoz kötve, de szerintem 25 év felettieknek igazán tökéletes ez a hidratáló - gyorsan beszívódik, kellemes az illata és olyan igazán puha bőrt eredményez már 10 perc után is, amit alig hittem el. Semmilyen hidratáló nem hatott még így a bőrömre, teljesen le vagyok nyűgözve. Hosszabb távon a bőröm tisztább", egységesebb és ragyogóbb lett, és bár még szerencsére nem kell küzdenem a látható ráncokkal, nagyon jó érzés hogy a hidratálóm miatt nem is kell még jó ideig... Sminkalapként is tökéletes és a külső mellet sem tudok szó nélkül elmenni - nagyon szép, krómos hatás, ez a csavaros kupak megoldás pedig felteszi az elegáns i-re a pontot.
Créme Prodigieuse: a márka szintén egy klasszikus nappali hidratálója. Gyorsan beszívódik, puhává teszi a bőrt és amit szeretek benne, hogy nem "bántja" a kombinált bőrömet - épp annyit ad amennyire szüksége van, miközben mattít is ami ennél a bőrtípusnál plusz pont. Ideális mindennapi hidratáló, ami kicsit felébreszti a bőrünket reggelente és ad egy kis lökést a nap kezdéséhez
Huile Prodigieuse: egy igazi híresség, a multifunkciós szárazolajok királnyője. Mindenre használhatjuk - arcra, testre, hajra - és mindenben jó is. " 6 értékes növényi olaj keverékét (borágó-, orbáncfű-, kamélia-, édes mandula-, mogyoró- és makadám olaj) és E vitamint tartalmaz kimagaslóan magas, 30%-os arányban..." Ennek köszönhetően arcápolóként nagyon tápláló, így a téli időszakban tökéletes a bőr regenerálására. Meglepődtem hogy valóban mennyire gyorsan beszívódik mindenféle nyom nélkül, és a problémás bőrön sem "sok". De én leginkább hajápolóként szeretem használni - pakolásként hajmosás előtt néhány perccel bemasszírozom a hajamba és utána megmosom a szokásos módon. Puha és olyan fényes lesz a hajam mint még soha. Hajszárítás előtt is használhatjuk és persze napközben a száraz hajvégekre - bár ha ilyen módon rendszeresen használjuk egy idő után nem lesznek száraz hajvégeink... Az illata viszonylag intenzív, de nagyon finom - kókusz, vanília és pézsma - ellenállhatatlan.

Az itthon kapható termékekről hasznos információt találhattok a forgalmazó weboldalán: http://dovex.hu/nuxe, árakkal együtt. 


Legközelebb a Réve De Miel ajakbalzsamot szeretném kipróbálni, és aztán ki tudja... Nehzen tudom elképzelni hogy bármiben is csalódhatnék ezek után.



Ti kipróbáltatok már valamilyen Nuxe terméket?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

09 10