2014. október 8., szerda

THE EVENT | ROWENTA HAJFORMÁZÓK A DÚS HATÁSÉRT


Bármilyen legyen is a hajtípusunk, van ami közös bennünk - mind gyönyörű, dús frizurára vágyunk. Nemrég egy izgalmas sajtótájákozatón vettem részt, ahol a Rowenta bemutatta a legújabb hajformázóit, amik arra hivatottak hogy segítsenek azt a bizonyos dús hajkoronát elérni, legyen a hajunk göndör, vékonyszálú vagy extra hosszú.
Természetesen én is azok közé tarozom akik volumenre áhítoznak, a hajam viszont sajnos hajlamos az extrém laposságra. Hajszárítás után akár már fél órával mindeféle trükkhöz kell folyamodnom - szárazsampon, hajtőemelő porok, tupírozás, hajlakk, - hogy ne tűnjön úgy mintha szépen, gondosan a fejemhez tapasztottam volna a hajamat. Ezért is vártam izgatottabb milyen megoldást kínál a Rowenta, és persze reménykedtem hogy most én is rátalálolok az igazi volumennövelőre...


A Rowenta azt a célt tűzte ki, hogy bárki, bármilyen hajtípussal is rendelkezzen, otthon is laza, levegős, dús frizurát készíthessen az új hajformázók segítségével. Jól hangzik, ugye?! Ehhez 3 új terméket alkottak meg: Az Instant Dry Respectissim hajszárítót göndör hajra ; A Brush Activ Volume & Shine-t hosszú hajra és a speciálisan a hajtöveke megemelésére kifejlesztett Volum’24 Respectissim-et félhosszú, vékonyszálú hajra. Ez a fajta felosztás természetesen nem kötelez, csak egy kis segítség arra, mit is lehet érdemes kipróbálnunk. Plusz tipp:  a "fodrásztól jöttem" hatást még fokozhatjuk a L'Oreal Poressionel új Dual Stylers hajformázóival. Velük még találkozhattok majd itt a blogon és a blog facebook oldalát is érdemes lehet nyomon követni a közeljövőben...
Mindegyik hajformázó nagyon izgalmasnak tűnt és lányos zavaromban hirtelen nem is tudtam én melyikhez nyúljak. Szerencsére profi fodrászok voltak segítségünkre, és akihez én kerültem nagyon kedvesen és nyitottan állt hozzá még az én határozatlanságomhoz is. Így egyik oldalon a Brush Activ-ot, a másikon a Volum'24-et használva közösen megállapítottuk hogy nálam az utóbbi lesz a nyerő. 


Itt láthatjátok a "show sztárját", Volum’24 Respectissim-et bevetés közben a hajamon. ( A képeket a ForumShops bloggere, Kriszti készítette, köszönöm!) Néhány másodpercig a hajtöveknél kell tartani, majd végighúzni a formázandó tincseken, a végüket kicsit feltekerve pedig egy kis laza hullámot is varázsolhatunk a megemelt hajtövek mellé. A titok hogy viszonylag vékony tincsen dolgozzunk egyszerre és ellenkező irányba hajtsuk az elkészülteket, így marad egy kis idejük hogy kihűljenek és megtartsák a formájukat. A változás nem extrém, de látványos, és ami talán még fontosabb, tartós.
Ez így nagyon szép, de ugye ezeket a hajformázókat otthoni használatra szánták, nekem pedig egy fodrász volt a segítségemre. Nos, minden tippet megtanultunk hogy aztán azokat itthon is kipróbálhassuk. Én már meg is tettem, és bevallom én is meglepődtem mennyire könnyen ment a dolog. Talán a különleges bumeráng formának volt köszönhető, nem tudom, de néhány perc alatt sikerült amire már régóta vágytam - tartást adni a hajtöveimnek egész napra.



Mit gondoltok a Rowenta új hajformázóiról, melyiket próbálnátok ki?




3 megjegyzés:

  1. Én a Volum’24 Respectissim-et próbálnám ki, ígéretesnek tűnik. Az én hajam sajna hamar lelapuló. :S

    VálaszTörlés
  2. Nagyon felkeltette az érdeklődésem a Volum'24.:) Szeretem a Rowenta hajformázókat, egy régebbi Brush Activ CF 9000 hajformázó-készlet birtokosa is vagyok, és imádom!:)

    VálaszTörlés
  3. Szívesen. :)
    Mára már nekem is sikerült barátságot kötnöm a készülékkel. :)

    VálaszTörlés

09 10