2014. október 15., szerda

ŐSZI BOURJOIS ÚJDONSÁG - DÖMPING


A Bourjois bizony jól felkészült a hidegebb hónapokra, rengeteg újdonság kerül most ősszel és majd télen is az üzletek polcaira. Az őszi kollekció nagyon sokoldalú - új tagokkal bővült a Rouge Edition család, érkezett egy izgalmas szempillaspirál is és még a szemöldökünkre is ügyelt a márka. Én teljesen beleszerettem mindenbe - nagyon jó, de semmiképpen sem unalmas alapdarabokra lelhetünk bennük, és a minőségük... talán még a szokásosat is felülmúlja! ( A szempillaspirál például őrült dolgokra képes - a lehető legjobb értelemben véve.)


Azt szerettem volna írni, hogy kezdjük a legizgalmasabbal, de mindegyik termék az a maga nemében, és tényleg nehezen tudnék kedvencet választani. (Előre elnézést kérek az olyan jelzők mint a "fantasztikus", "hihetetlen", "elképesztő", "lenyűgöző" és hasonlók túlzott használatáért, máshogy nem fog menni...)

Az új Rouge Edition 12hrs rúzsokról az első képeket látva azt gondoltam: megint? És megint! Megint sikerült valami újat és izgalmasat vinni a dologba. Ahogy a  név is sugallja hogy a cél az extrém tartósság volt, hogy ha egyszer reggel feltettük a rúzsunkat, estig rá se kelljen néznünk. És igen, a rúzs tartós is lett, de a textúrája az ami igazán érdekesé teszi. Hihetetlenül szép és különleges az a fél-matt hatás amit az ajkakon látunk, rögtön a felkenés után. Olyan mintha egy matt és egy nagyon krémes rúzst összegyúrtak volna -  szinte hihetetlen milyen kellemes viselni. 8 új árnyalatban kaphatóak, az én kedvencem a Prune Afterwork - ha tetszik a Kyle Jenner-féle rúzs trend, ez az árnyalat must-have! 
Az új rúszok tartósságát viszont lehet még tovább is fokozni a hozzájuk színben illeszkedő Contour Edition kontúrceruzákkal. Krémes textúra, pontos felvitel, szatén finish - még az olyan "kontúrkerülőket" is ráveszik a használatukra, mint engem. (Az árnyalatok neve alatt megtalálhatjátok, melyik rúzshoz illeszkedik a ceruzák színe.)
A Bourjois szempillaspiráljai legendásak, és van egy olyan érzésem, hogy a Volume Glamour Push-Up is hamarosan híressé válik, mint a hatalmas és ívelt pillák instant előállítója. Mert ennek a push-up hatásnak a fele sem tréfa - a szempilláim a szemöldökömig érnek, és tovább... Egész nap,  dúsan és koromfeketén. Részletesen is írok majd róla, mert tényleg elképesztő pillákat varázsol.
És végül az új Sourcil Précision szemöldökceruzák. Sajnos ritkák a drogériák polcain a valóban jó szemöldökformázók, (talán a Maybelline és a Catrice termékei kiemelkedőek) ezért és mert imádom ezt az egész "szemöldök ügyet" nagyon kíváncsi voltam ezekre a ceruzákra. Talán ha elmesélem  hogy mióta megvan, nem is nyúltam máshoz azzal elég jól ki tudom fejezni mennyire megszerettem. Elsőre túl keménynek tűnt a textúrája, viszont használat közben már nem érzem ezt - szépen kitölti a kis hézagokat és precízen lehet vele megrajzolni a formát is. A kupak végén van egy puha kis kefe, amivel a formázás után át szoktam futni a szemöldökömön, így kicsit egységesebb lesz a végeredmény. Az én vöröse-szőke hajamhoz hibátlanul passzol a Noisette árnyalat, azt hiszem a benne lévő kis szürkének köszönhető hogy ilyen szép, természetes lesz a végeredmény. Lassan fog elfogyni, mert alig kopik használatonként, de biztosan beszerzek még belőle!

Rouge Edition 12hrs - 35 Entry VIP és 30 Prune Afterwork; Volume Glamour Push-Up szempillaspirál; Contour Edition - 04 Chaud comme la fraise; Sourcil Précision - 07 Noisette


Ti melyik termék(ek)re csapnátok le az őszi újdonságok közül?



7 megjegyzés:

  1. A szempillaspirált már kinéztem magamnak, viszont van egy másik új spirálja is a Bourjois-nak (végülis ez ugyanaz mint a Volume 1 Seconde csak ez Ultra Black színű és kicsit más a csomagolása) és nem tudom melyiket válasszam.
    Örülnék egy mihamarabbi tesztnek a részedről... :)
    Szerinted melyik a jobb spirál? Melyik csinál drámaibb pillákat? A Volume 1 Seconde-ről is csak jó véleményeket hallottam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretnék én is hamar írni erről a spirálról, mert ez most tényleg lenyűgözött! :)

      A Volume 1 Seconde-ről olvashatsz nálam is tesztet - az egyik legnépszerűbb drogériás spirál és én is nagyon szeretem. Viszont egyértelműen a Volume Glamour Push-Up mellett döntenék, főként ha minél drámaibb eredményt szeretnél. Dúsít, koromfekete, gyönyörűen ível (sokkal látványosabban) és hihetetlen hosszú pillákat varázsol. Plusz nem kenődik el, míg a másik rajtam néha igen.

      A szempillaspirál is máshogy működik mindenkinél, de ha az a kérdés szerintem melyik a jobb, akkor a Push-Up. :)

      Törlés
    2. Oké, köszi. :)
      Már nagyon kíváncsi vagyok a tesztre...

      Törlés
    3. Már be is fotóztam step-by-step! Hamarosan ;)

      Törlés
  2. Én is nagyon várom a tesztet mindegyik darabról, mert nagyon ígéretesen hangzanak. Különösen a szempillaspirál és a szemöldökceruza érdekel, remélem lesz róla is élesben kép :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A spirált már le is fotóztam, úgyhogy hamarosan jönnek az "éles" képek! ;)
      Lehet hogy túlzónak hangzik a sok dícséret, de ezek a termékek most tényleg megérdemlik - nálam remekül működnek. Igyekszem akkor részletesebben is bemutatni őket a közeljövőben. :)

      Törlés

09 10