2014. augusztus 5., kedd

AZ ÚJDONSÁG | VICHY AQUALIA THERMAL SERUM


Bőrünk hidratálása az egyik legfontosabb feladatunk nap mint nap, ezt persze régóta tudjuk. De a Vichy kicsit tovább lépett, és olyan termékeket fejlesztett ki, amik nem csak hidratálnak, de gondoskodnak a víz egyenletes eloszlatásáról és annak megtartásáról az arcbőr 7 legfontosabb területén. Ez a megújult Aqualia Thermal család.

És azért írtam le ezt, mert azt hiszem fején találták a szöget. Nekem mindig problémás volt a bőröm, viszont az utóbbi időben megváltozott valami és inkább a vegyes bőrtípusba sorolhatom magam. Ez persze miért lenne érdekes? Mert így vettem észre mennyire máshogy viselkedik az arcbőröm néhány területe - van ahol egész zsíros még más helyeken kifejezetten száraz. Ezért is tartottam nagyon érdekesnek a Vichy új termékeinek a mechanizmusát és kezdtem el nagy kíváncsisággal használni az Aqualia Thermal Szérumot. És persze a tengerparti nyaralást követően is épp jókor jött az a a bizonyos extra hidratálás.

Ami elsőként feltűnt az a nagyon folyékony, már-már vízsszerű állag, amit nagyon kedvelek azóta is. Egyszerűen kellemes használni és nagyon szépen eloszlik a bőrön, sőt mintha kicsit hűsítene is. Az illata is friss, kényeztető. És ami miatt nálam nagy nyertes ez a szérum - egy perc és már fel is szívódott, mindenféle ragacs vagy fura felület nélkül. Ezt nagyon tudom értékelni, és épp emiatt szeretem akár reggel is használni. Nem mellesleg a smink alá is tökéletes.
A hidratáló hatása érdekes. Nem azonnali volt, nem éreztem az első alkalom után hogy most szuperpuha és kész. Viszont rendszeres használat mellett kiegyensúlyozott lett a bőröm. Mint amikor öntözünk egy növényt és az idővel beépíti magába a tápanyagokat és a vizet - lehet hogy fura hasonlat de valami ilyesmit tapasztaltam. Általában javított a bőröm hidratáltságán. Így nem is szükséges már naponta hsználni, mikor éppen úgy érzem hogy megint szüksége van rá a bőrömnek, este használom (megöntözöm) és puha bőr fenntartva. Ilyen jellegű hosszantartó hatást még nem tapasztaltam egy hidratálónál sem, úgyhogy igazán le vagyok nyűgözve. Mindezek mellet pedig az üvege is gyönyörű.



Ti használtok szérumot a bőrötökre?
Milyen hidratáló készítmény vált be eddig a legjobban, amiről nem mondanátok le?





2 megjegyzés:

  1. Minél többet olvasok erről a szérumról, annál inkább felkelti az érdeklődésemet. Nekem a La Roche-Posay Hydreane Leger vált be eddig legjobban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán az első olyan hidratáló amire biztosan azt tudom mondani hogy alapdarab, persze az én bőröm a sima hidratáló (nem különösen problémás bőrre) készítményeket nem szokta szeretni sajnos. A La Roche-Posay termékek pedig hihetetlen hogy milyen jók, megértem miért került ki közülök a Te kedvenc hidratálód is! :)

      Törlés

09 10