2014. június 11., szerda

THE MANI | SILVER LIGHTS


A Maybelline Colorama körömlakkok nyári árnyalatai nem csak gyönyörűek, de inspirálóak is. Minden alkalommal ahogy ránézek a színkavalkádra, eszembe jut valamilyen kombináció amivel egy-egy árnyalat jól mutatna vagy valamilyen klassz manikűr ötlete.

Így volt a 214-essel is, ami az új árnyalatok közül az egyik kedvencem. Ez a gyönyörű világos zöld szinte kívánja az ezüstöt maga mellé, ezért a Bourjois egyik különleges textúrált lakkjával, az I'ts raining stars-al kombináltam. Ez a lakk tényleg olyan mintha sok apró, ezüst csillag fényét rejtené magában, gyönyöűen szikrázik a napon. Nem mellesleg pedig az Essie Beyond Cozy egyik nagyon közeli hasonmása is. Néhány ezüst díszítő csíkot is feltettem hogy kicsit még fokozzam a csillogás faktort.


Sajnos nálunk nem kapnak fantázianevet a Maybelline lakkok, de ez nem zárja ki azt hogy én ne nevezzem el őket, így tőlem a lakk a Summer Jade nevet kapta. 2 rétegben fed, de kicsit sűrű, így fedőlakkot mindenképp érdemes rákenni a tökéletes hatásért. Az ezüst díszítő csíkokat az ebay-ről rendeltem, fedőlakként pedig a Sally Hansen Double Duty alap- és fedőlakkot használtam.



Ti milyen színű lakkal kombinálnátok a Summer Jade-t?




10 megjegyzés:

  1. oh imádom ezt a színösszeállítást. :)
    Nagyon szép lett! ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon megszerettem. :) Mindig a melegebb árnyalatokat - piros, arany, korall szerettem, de most a kék, zöld és ezüst korszakomat élem azt hiszem.

      Törlés
  2. Szép lett nagyon! Én korallal tudnám még elképzelni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy nagyon jó ötlet! :) Egyébként is a listámon van egy igazi korall lakk beszerzése....most már kénytelen leszek találni egyet! ;D

      Törlés
  3. Nagyon szép a lakk is és a mani is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A MAybelline új lakkjai nagyon szépek lettek, és ez az egyik legszebb. :)

      Törlés

09 10