2014. április 15., kedd

Arcápolás a természet erejével - Gerovital Plant tesztek



Nemrég alkalmam nyílt néhány Gerovital Plant arcápoló krém kipróbálására, és mivel a márka nekem viszonylag ismeretlen volt előtte, nagy kíváncsisággal kezdtem neki a tesztelésnek. Azóta természetesen sokat megtudtam a
márka mögött rejlő filozófiáról és persze magukról a termékről is, jöjjenek hát a teszt során szerzett tapasztalataim.

A Gerovital termékeket az egyedi, minden nőben ott rejlő szépség kihangsúlyozására alkották meg. Ehhez olyan a természetben fellelhető anyagokat kombinálnak az úgynevezett újgenerációs hatóanyagokkal, mint például az őshonos gyógynövények, a kovaföld, vagy a havasi gyopár, így találkozik ezekben a termékekben a természet ereje és a modern bőrápolás.

Két termékcsaládból kaptam krémeket tesztelésre. A Gerovital H3 Evolution termékeket az érett bőr kezelésére alkották meg, a 30 év feletti korosztály igényeinek megfelelően. A bőrfeszesítő nappali hidratáló és a ránckorrektor hatékonyságát én nem tudom kellőképpen letesztelni, de megbíztam vele valakit, akinek a tapasztalatait természetesen megosztom majd veletek is. A Gerovital Plant családból származó krémek azonban tökéletesen passzolnak a korosztályomhoz és bőrtípusomhoz, róluk szeretnék ma beszámolni.


A Gerovital Plant Nappali Hidratáló Krém gyorsan beszívódik és vizes állagának köszönhetően nem nehezíti el a bőrt, nagyon kényelmes viselni, a hidratáló hatása pedig tökéletes nappalra. Ezért és mert sminkalapnak is kitűnő, szeretem a reggeli arcápolási rutin utolsó lépéseként használni. Az illata kicsit erős, de kellemes. A krém a benne található szerves havasi gyopár kivonatnak köszönhetően védi a bőrt napközben az olyan káros hatásoktól, mint a dohányfüst vagy a stressz. A bőröm vegyes és érzékeny, de ezt a krémet szereti és nem okoz semmilyen problémát, sőt mintha javítana is rajta. Tulajdonképpen egy nagyon jó nappali hidratálókrém, természetes hatóanyagokkal és elérhető áron.
Az Éjszakai Ránctalanító Hidratáló Krém tulajdonképpen a nappali erősebb testvére. Szintén vizes állagú, de esti krémnek megfelelően gazdagabb, erősebb hidratáló hatással rendelkezik. Emellett a feladata a meglévő apróbb ráncok kisimítása és az újabbak megjelenésének megelőzése. 25 éves kortól már bizony nem árt odafigyelni és ha még ráncok nem is jelentek meg, a megelőzés nagyon fontos, azt hiszem pont ennek a korosztálynak lehet ideális választás ez az esti hidratáló krém. Természetesen rendelkezik mindazzal a tulajdonsággal amivel a nappali verzió, védi a bőrt a káros hatásoktól miközben rugalmassá teszi azt. Remélem a használatával én is kitolhatom az első ráncok megjelenésének idejét! :)

Összességében azt gondolom, hogy mindkét krém tökéletesen megállja a helyét a maga szerepében és nagyon kellemes is őket használni. Kinek ajánlanám leginkább ezeket a Gerovital termékeket? Aki törekszik a természetes hatóanyagokkal való bőrápolásra, és könnyű nappali és esti hidratálókrémet keres elérhető áron. ;) 

A termékekről és a többi termékcsaládról a Farmec weboldalán találhattok sok-sok információt.




1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó termékek ezek, a nappali krémet én is használom, csak épp rengeteg termékminta formájában. Nagyon szeretem, főleg az illatát, és tényleg jó sminkalap, sőt én azt vettem észre, hogy mattít is valamennyire. Az éjszakai párját még nem próbáltam, de későbbiekben tervezem, hogy megveszem teljes kiszerelésben is őket.

    VálaszTörlés

09 10