2014. április 2., szerda

4 szempillaspirál ami tényleg bevált



Az utóbbi időben több olyan szempillaspirállal is találkoztam, amire tényleg azt mondhatom hogy beváltak és szeretem őket használni. Most az aktuális 4 kedvencemet szeretném megmutatni, amik felváltva a napi sminkelési rutinom részei lettek.

Érdekes hogy mind különböző márkák spiráljai és egészen más karakterrel is rendelkeznek. 2 évig hűséges társam volt a Max Factor 2000 Calorie, bármit próbáltam nem tűnt elég jónak hozzá képest így mindig újravásároltam és ez volt A Spirálom. Mindent teljesít amit egy spirálnak kell, dúsít, ível, szétválaszt, alsó pilla biztos és nyáron is a helyén marad. Tényleg műszempillahatást lehet vele elérni. Igazából máig legyőzhetetlen. :) Ami közel került hozzá hogy letaszítsa a trónról, az a L'oreal Mega Volume Miss Manga,  itt olvashatjátok a róla írt tesztem. Olyan hosszú pillákat lehet vele elérni ami már-már sok is lehet nappalra. A textúrája nagyon krémes és könnyű, és a hatása - a mega volumen egész nap meg is marad. Néhány hete használom a Volume Glamour Ultra Black spirált a Bourjois-tól. Igazi mélyfekete, szuperdús hatást lehet vele elérni, mintha sok tincses műszempillát használnék, nagyon-nagyon szép. Ívelésben nem olyan erős, de ebben az intenzív fekete színben tényleg van valami "glamour". Tökéletes hétköznapokra való spirál. És amivel még egész frissek a tapasztalataim, a Maybelline újdonsága, a Colossal Go Extreme Volum. A 4 közül ő rendelkezik a legnagyobb és legducibb kefével, ami nekem sajnos eddig egy spirálnál sem vált be, ebben az esetben viszont nagyon működik! Nagyon szeretem benne, hogy nem csak dúsítja, de íveli is a pillákat és nem ragasztja össze őket. Kicsit száraznak találom, én jobban szeretem a krémesebb formulával rendelkező spirálokat, viszont szépen a helyén marad, nem kenődik el a nap folyamán.

Azt hiszem jó szempillaspirált találni ma könnyebb mint valaha, bár talán már a bőség zavara lehet az ami megnehezítheti a dolgunkat. :) Én nagyon örülök hogy így megnőtt a kedvenc spiráljaim száma, és van egy olyan sejtésem hogy a májusban megjelenő L'oreal So Couture-ral kiegészül majd a lista.

Ha részletes tesztet is szeretnétek látni valamelyik spirálról, jelezzétek bátran, szívesen írok róluk bővebben is!





5 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretném ha a Max Factor 2000 Calorie spirálról lenne teszt, nagyon dicsérik és egyre inkább kíváncsi vagyok rá. A L'oreal Mega Volume Miss Manga szempillaspirált én is boldogan használom,szinte mindennap!: )

    VálaszTörlés
  2. Szia én a Maybelline spirálról olvasnék szívesen posztot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén azt hittem nem fogom szeretni, ennek ellenére sokat használom. Abszolút megérdemli az önálló tesztet! :)

      Törlés
  3. A Maybelline nagyon bejött, a Mangásat is próbáltam, de nagyon nem jött be. Arra gondoltam, hogy felbontottat vettem, de nem valószínű, mert máson működött.. Sajnálom, mert ez az első, ami alig látszott meg egyáltalán, de legalább volt kinek elajándékoznom

    VálaszTörlés

09 10