2014. február 3., hétfő

"Where miracles happen" - Hajgaléria fodrászszalon



Az előző bejegyzésben ígértekhez híven, szeretném nektek bemutatni a kedvenc fodrászszalonomat, ahol a "nagy hajvágás" is megtörtént. Egy remek fodrász, professzionális termékek, kedvesség és gyönyörű környezet - ilyen a Hajgaléria.



Mikor Budapestre kerültem jó ideig hanyagoltam a fodrász felkeresését, egyrészt mert elég bizalmatlan vagyok ezen a téren, másrészt a hosszúhajúak lustasága miatt - félévente egy kis vágás a végéből és ennyi. Igen, tudom...:) Azért eljutottam egy-két helyre, de nem voltam szerencsés és az "idegen" fodrászokban való bizalmatlanságom csak tovább nőtt. Budakeszire költözve még elveszettebb lettem ezen a téren egészen addig, míg fel nem kerestem a Hajgalériát. A tippet a barátom családjától kaptam, ők már régóta ide járnak, beleértve a barátomat is. Gondoltam én is teszek egy próbát, és végre megtaláltam az igazit! :)

A szalon egyszerűen gyönyörű! Sajnos az én képeim nem adják vissza teljesen azt az eleganciát és finom ízlést amit a berendezés és az egész környezet tükröz. A szalon modern és elegáns, ugyanakkor otthonos és barátságos annyira, hogy ne érezzek semmiféle feszélyezettséget. A hangulatát talán egy fodrászat és egy kellemes kávézó keresztezéseként tudnám meghatározni. Vannak itt hatalmas ablakok amiken csak úgy árad be a napfény, este pedig ezer kis izzó, lámpa és füzér teremt meghitt hangulatot. Az alap berendezést mindig kiegészíti egy kis extra dekoráció is, az aktuális ünnepeknek és alkalmaknak megfelelően - a képeken láthatjátok, hogy a szalon már felkészült a farsangi szezonra.:)

Belépve elveszik a kabátomat és egy csésze kávéval kínálnak, amit a kényelmes kanapén a párnákról figyelő az angyalkák társaságában fogyasztok el míg sorra nem kerülök. Aztán a hajmosás -fejmasszázzsal, isteni. És persze ezek után következik a lényeg. A szalon egyetlen fodrásza Pintér Judit - aki egyben a tulajdonos is. Az ő szekértő kezei közül csakis gyönyörű és profi frizurák kerülnek ki, elégedett tulajdonosaikkal együtt természetesen. :) Olyan professzionális termékeket használ, mint a Joico vagy a label.m és olyan technikákat amikkel nála találkoztam először - mint például a "gyűrős " technika, amiről egy külön bejegyzésben írok majd. Most szeretnék néhány sort írni a szalonban hazsnált termékekről, mert szerintem nagyon érdekesek és nem mellesleg hihetetlenül jók is.


A képeken azt hiszem látszik, hogy a szalon nagyrész Joico termékekkel dolgozik. Ezelőtt még nem volt szerencsém a márkához, de istenem, hihetetlen mennyire jó! :) Judit nálam a K-Pak termélkcsalád tagjait használta - sampont és balzsamot a mosáshoz, hajhabot és hajlakkot a formázáshoz, plusz egy kis extraként a hajolajba is "belekóstolhattam".

Nem is tudom melyikkel kezdjem, de talán a hajhab volt az, ami leginkább lenyűgözött. Először is az illata - bódító. :) Az állaga nagyon könnyű és csodás volument varázsolt az én vékonyszálú, laposodásra hajlamos hajamba is. Ami még elképesztőbb, ez a hatás még a harmadik! napon is érezhető volt. Mindezt úgy tette, hogy semmilyen nyomot nem hagy a hajon, csak puhaságot és persze volument. Nem tudom eléggé ajánlani ezt a terméket, egyszerűen fantasztikus. K-Pak Thermal Design Foam
A hajlakk illata hasonló a hajhabéhoz, valószínűleg a K-Pak család minden tagja elképesztően jó illatú lehet. A lakk tartása közepes, természetes hatású és szintén észrevehetetlen a hajon, semmilyen nyomot nem hagy maga után. Szintén lenyűgözött. K-Pak Protective Hairspray
Miután Judittal afrofrizurához hasonló hatalmas hajat alkottunk nekem a hajhabbal és a lakkal, a hajolajat is kipróbálhattam. Gyönyörű aranysárga, sűrű olaj, a "már megszokot" elképesztkő illat. A hajamat nem nehezítette el, csak gyönyörű fényt és egészséges hajvégeket hagyott maga után. K-Pak Color Therapy Styling Oil

A szalonban meg is lehet vásárolni a nekünk tetsző termékeket, a Joico szinte teljes termékpalettája megtalálható Juditnál. Ebben a samponoktól és balzsamoktól egészen az olajokig és textúráló spraykig minden típusú termék jelen van szóval a kínálat valami elképesztő. Ha érdekelnek titeket, a Joico termékek a fodrászszalonokon kívül  a www.joico.hu oldalról is megvásárolhatóak.


Én azonban az elképesztő hab és lakk helyett most egy label.m hajkefével távoztam, ami Judit szerint a legjobb a haj esti kifésülésére és tisztítására. A benne lévő természetes sörték eltávolítják a hajra napközben lerakódó szennyeződéseket és a formázó termékek maradványait. Azóta nagyon megszerettem ezt a hajkefét, és beépítettem a mindennapi rutinomba a vele való esti fésülködést. Bejegyzés is érkezik majd róla a blogra.

A Hajgalériát megtaláljátok a facebookon, a Joico termékeket a pedig itt.
Label.m termékek, köztük a képen szereplő grooming brush a www.hajvarazs.hu oldalról rendelhetőek. Info: www.labelm.co.hu



Elég hosszúra nyúlt ez a bejegyzés, és még rengeteget tudnék mesélni. :) Sokat beszélgettünk a hajápolásról és a megfelelő termékek használatáról, és sok értékes tippel gazdagodtam amiket igyekszem majd megosztani veletek is. Remélem tetszett ez a kis beszámoló, nemsokára jövök a "gyűrős" szárítás technikájával is. 




Nektek van kedvenc fodrászotok akit mindig felkerestek?  Vagy szerettek kísérletezni és esetleg mindig más szalont próbáltok ki?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

09 10