2013. november 25., hétfő

Gyengéd kényeztetés a Dove-tól: Purely Pampering testvaj






Nagy kár hogy illatokat nem lehet közvetíteni az interneten, mert van amit nem elég látni, érezni kell! :) Ilyen a Dove Purely Pampering testvaja is a csodás, simogató vanília illatával. Fenséges.


Az illatán kívül a hidratáló hatása is szuper. Szinte másodpercek alatt beszívódik a bőrbe nem hagyva mást maga után csak puhaságot és finom illatot. Az illatért a meleg vanília, a hidratáltságért a shea vaj felelős, a kettő kombinációja pedig verhetetlen. 
Az állaga a szokásos testápolók és a vaj állag közt van valahol, sűrű, de könnyen kenhető. Kevés kell belőle, nálam kb. fél diónyi mennyiség elég egy karomra, kettőre egy dió és így tovább lehet számolni a kis diókat.  :D 
Elég kiadós mennyiség, 300 ml-nyi kényeztetés lapul egy nagyon szép tégelyben. Szerintem igenis számít a külcsíny, ez a csomagolás pedig kifejezetten tetszik: lefelé keskenyedő kerek, fehér tégely, letisztult feliratokkal. Meg lehet kívánni a dolgot, ez a lényeg. :)
Ezt a testvajat még augusztusban vettem, egy posztban akkor szerepelt is. Akkor még nem volt annyira aktuális az illata, és az "erőssége", de így a hidegebb idők beköszöntével tökéletes. Sokat is használom, és nem tudom megunni. :) Még fontos az, hogy a vanília illat benne nem mű, persze nem is a legkifinomultabb amit valaha éreztem, de nagyon kellemes, egészen könnyed.
Ár: 1200-1300 Ft között mozog, sokszor találkozhatunk vele akciósan a DM, Müller, Rossmann polcain.


Úgy tudnám leírni a vaníliás és shea vajas Dove Purely Pampering-et, hogy ez az a mindennapos testápoló, ami mindig jó ha ott van a polcon és elővehetjük ha nem valami nagyon különlegesre, de finom illatra és puha bőrre vágyunk.



Ti próbáltátok már? Melyik a kedvenc mindennapi testápolótok?




4 megjegyzés:

  1. Nekem mindig nagyon rossz tapasztalatim voltak a Dove testápolókkal amíg meg nem vettem ezt, nem is tudom mikor de írtam róla tesztet én is, egekig magasztaltam, nem lenne egy halom kencém újra vettem volna, újra is fogom ha minden elfogy. Azt sajnálom hogy nincs több illatban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem is értem miért nem ismertebb itthon ez a Dove testvaj / testápoló, mert tényleg kiemelkedően jó! :) Most én is rákattantam a testápolók gyűjtésére, így szerencsére lassan fog elfogyni. Több illatot én is tudnék értékelni! :D

      Törlés
  2. Nekem nmegvan, de egyelőre fejfájdítóan édesnek érzem. Most egy hére félretettem, és meglátom, javul-e a helyzet, de ha nem, meg fogok válni tőle. Viszont találtam egy másik szuper terméket, majd lesz összehasonlító bejegyzés róluk :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most nagyon kíváncsivá tettél, jöjjön hamar az a bejegyzés! :) Én nagyon szeretem az édes illatokat, ritkán találok olyat ami nekem sok. Édes szájú vagyok. :D De abszolút meg tudom érteni hogy van akinek sok lehet. Azért remélem második próbára mégis meg fogod szeretni! ^-^

      Törlés

09 10