2013. szeptember 30., hétfő

Mani / Hello Ombre!








Sziasztok! Sokáig tartott, de végül csak elért engem is az ombre-láz!:) Ez az első próbálkozásom, nem is lett tökéletes, de nekem végül is tetszik a végeredmény. Remélem nektek is! :)

Az ombre manikűr készítéséről szuper videókat találhattok a Youtube-on, én is onnan lestem el mit-hogyan. De persze sok magyar bloggernél találhattok szebbnél szebb alkotásokat, érdemes körülnézni itthon is!;) 
Ahogy én csináltam:

  1. Alaplakkal kezdtem az egyenletes felületért ( Rimmel Nail Nurse)
  2. Felkentem az alap lakkot 2 rétegben, amire a kiválasztott színek fel fognak kerülni. Én most feketét választottam, a lilához ezt képzeltem most hozzá.:) (Maybelline Colorama - Dark Chocolate)
  3. A száradást követően jöhet a lényeg!:) Egy szivacsot, smink- vagy sima mosogató is lehet, szétvágtam, hogy kényelmesebb legyen a művelet. Olyan sorrendben, ahogy a körmökön is szerettem volna felkentem rá a színes lakkokat (ideális világostól a sötét felé lefelé haladni ha fekete az alap). (She - 240; Rimmel - Rock Republic)
  4. A szivacsról pici, ütögető mozdulatokkal vittem fel a színeket.
  5. Letakarítottam a szélekre került felesleget.
  6. Végezetül fedőlakkot használtam. (Rimmel Nail Nurse)

Több technika is létezik, mindenki kiválaszthatja melyik a legszimpatikusabb, én a lenti videó alapján próbáltam elkészíteni az első ombrém.

Bizony, nem vagyok egy nagy kézügyességgel megáldott leányzó, ez látszik is a művemen, de azért nem rossz. :) És ha nekem sikerült akkor mindenkinek fog, szóval hajrá lányok, ombréra fel! :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

09 10