2013. június 2., vasárnap

New In - May




Sziasztok! A május bár kicsit esős és hűvös volt, azét sok jót is hozott magával. Jól zártam a zh időszakot, és sok olyan termékre bukkantam amik annyira beváltak, hogy a mindennapi rutinom részei lettek. Most csak röviden írok róluk, mert külön is szeretném majd tesztek formájában bemutatni ezeket a termékeket. Addig is szolgáljon ez az összefoglaló egy kis ízelítőként a jövőre nézve!^-^


Real Techiques Stipling & Blush Brush: Az iHerb.com-ról rendeltem ezt a két ecsetet, már láthatjátok rajtuk az aktív használat nyomait. :) Egészen megváltoztatták a sminkelést számomra, egyszerűen szebb az eredmény ezekkel a profi ecsetekkel. Nagyon sok helyen olvashattok róluk véleményt, és én sem tudok mást mondani, mint hogy tökéletesek.:) Azért még fogok róluk írni.;)



Rimmel Stay Matte Powder - Transparent: Olajos a bőröm, és így a nyár közeledtével nagy szükségem van egy jó mattító púderre, hogy elkerülhessem a kifényesedést, illetve hogy egyáltalán rajtam maradjon az alapozó!:) Sokan esküsznek rá, remélem nekem is be fog válni, egyenlőre jól teljesít. 1665.-

NYX Mosaic Powder - Cafe: A hozzám legközelebbi Müllerben még rengeteg a leértékelt Nyx termék, ez is egy volt közülük.:) 5 szín van benne, amik együtt nagyon szép barnás barack árnyalatot adnak. Bronzosítóként használom. 500.-

The Body Shop BB krém minta: Az Alleeban sétálgatva még a hónap elején kaptam ezt a kis mintát az új E-vitaminos BB krémből. Nekem önmagában kevés a fedése, viszont alapozó alá nagyon bevált. Ahhoz viszont elég drága hogy primernek megvegyem.




L'oreal Gold Carat Top Coat: A Cannes-hoz kapcsolódó L'or Sunset limitált kollekció része ez a fedőlakk. Apró, kerek arany csillámok vannak benne, nagy számban.:) Már készítettem vele manikűrt, itt láthatjátok. 1299.-

Maybelline Colorama Neons - 191: ÚJ NEON kollekció a Maybelline-től! Nem tudtam otthagyni ezt a vibráló narancs színt, szinte világít az üvegben!:) A kollekcióban van még zöld és lila neon lakk is, illetve egy fehér alap, amit ezek alá ajánlanak felkenni a még intenzívebb hatás érdekében. 599.-




Clinique Chubby Stick Shadow Tint For Eyes - Bountiful Beige: Krémes szemfesték, de felkenve már sokkal inkább púderként viselkedik. Önmagában, vagy alapként is használható, mindkét formában megállta a helyét. 5200.-

Bourjois Healthy Mix Correcting Concealer: 2 in 1, szem alá és bőrproblémák elfedésére is használható, és tökéletesen be is vált. Nagyon jó kiegészítője a Healthy Mix Reveal alapozónak, jelenleg ez a kombináció a kedvencem. 2200.-



Yves Rocher Vaníliás Tusfürdő: A vanília a kedvenc illatom, az Yves Rocher pedig az egyik kedvenc üzletem, e kettő találkozása ez az isteni tusfürdő. Nem csak az illata jó, de a hidratáló és tisztító hatása is kiváló. Puha és sokáig illatos lesz tőle a bőröm. 990.-

Aussie Volume Shampoo: Az Aussie új márkaként nemrég jelent meg a DM polcain. A hajammal ebben a hónapban sokat hadakoztam, szinte rögtön lelapult és csak két napot bírt mosás nélkül. Reméltem ez a sampon változást hoz majd, és így is lett!:) Hamarosan írok róla, mert nagyon jónak tartom, talán az egyik legjobb samponom eddig. 1499.- akciósan

Got2b Öl-la-la Styling Oil:  A hónap egyik legjobb vétele! Nagyon jó és olcsó is a többi hasonló termékhez képest. Nagyon örülök hogy rábukkantam a Müllerben!:) Teszt róla hamarosan! 1299.-

Joanna Argánolajos hajvégápoló: Finom illatú, krém állagú hajvégápoló argánolajjal gazdagítva. Nem lesz tőle szuperfényes és csillogó a hajam, de az ápoló hatása nagyon jó, mióta használom kevésbé töredezettek a hajvégeim. Az ára is kedvező, azt hiszem igazán megér egy próbát!:) kb 600.-

Yves Rocher Regeneráló sampon: Megújultak az eddigi samponok, nagyobb kiszerelésben kaphatóak, immár parabénmentesen. Én a régi verzióval is elégedett voltam, de tény, hogy jót tett a változás, érezhetően jobbak lettek a samponok, nem mellesleg a pénztárcának is jobban kedveznek.;)  kb 840.-



Miről szeretnétek / elsőként hallani itt a blogon? Ti milyen "kincsekre" bukkantatok májusban?


3 megjegyzés:

  1. én is ezt az YR sampont használom, és nagyon nagyon szeretem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon jó sampon, annyira, hogy a barátom is indig ezt használta:)Hamar el is fogyott!:P

      Törlés
  2. Díjat kaptál Tőlem, nézz be Hozzám :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

09 10