2013. május 24., péntek

Garnier Ultimate Beauty Ápoló Olaj






Sziasztok! Olajok, testápolók, testvajak - ma már számos módon hidratálhatjuk a bőrünket, a választás csak rajtunk áll, illetve az aktuális igényeinktől, mit is kíván a bőrünk. Én az egyik kedvenc termékemet szeretném röviden bemutatni nektek, a Garnier Bőrszépítő Olaját!

Még születésnapomra leptek meg vele, márciusban. Az első fújás óta imádom, az illata, állaga, minden tökéletesen illik hozzám. Azóta használom nagy szeretettel és itt az ideje hogy megosszam veletek a tapasztalataimat!:)

Amit a hátoldalán olvashattok, nálam mind meg is valósult, a bőröm puha tapintású, láthatóan szebb és frissebb lesz tőle. Hamar beszívódik, így reggel vagy napközben is bátran használhatom. És ami a kedvencem benne - az illata! Finom édes rózsaillatú lesz tőle a bőröm, nagyon szeretem. És másik is, dicsérik ha megérzik rajtam.:) Sajnos ez a kellemes illat csak néhány óráig marad. A hidratáló hatása nem erős, nem vált ki egy nehezebb testápolót, de szerintem nem is ez a célja. Inkább a gyors felfrissülés, illat és puhaság amit a bőrnek nyújt. Én bármikor magamra fújom ha kedvem van hozzá, leginkább a karomra. Kiváltképp jól jön reggelente vagy mikor sietek, két gyors fújás és kész is a puha,szép és illatos bőr!;)

Argán, makadámdió, mandula és rózsaolajjal tápláljuk a bőrünk minden alkalommal mikor ezt a bőrszépítő olajat használjuk. Mivel nem várom tőle az extrém hidratálást, egy-egy fújásnyi elég belőle egyszerre. Láthatjátok, még sokáig elég lesz, elég kevés fogyott belőle rendszeres használat mellett.

Ár: 3000.- körül
Űrtart.: 150 ml


Ahogy láthatjátok, engem levett a lábamról ez a bőrszépítő olaj, nektek is bátran ajánlom a kipróbálását ha valami könnyed,gyors megoldásra vágytok testápolás terén, ami pluszban még finom illattal is jár!:)


Nektek van kedvenc "gyors" testápolótok? Milyen testszépítő olajat próbáltatok már?

3 megjegyzés:

  1. Testápoló olajat még nem próbáltam, csak nyáron napozáshoz használom a Hawaiian Tropic napolaját, amit nagyon szeretek :) Konkrétan a testápolóm nekem is Garnier, de az zselés állagú, szőlőmag kivonattal, nagyon szeretem, hogy nem krémes, hanem zselés :)
    Már egy ideje szeretném ezt az olajat is kipróbálni, csak kicsit húzós az ára :S
    Egyébként olyan fura a használati utasítása...inkább azt kellett volna odaírni, hogy Hogyan NE használd! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes kivárni valami jó kis akciót, lesz ez még olcsóbb is!;) De az biztos hogy szuper termék.:) Végül is a testápoló "jobb", mert ennek nem olyan erős a hidratáló hatása, inkább kiegészítő, egy kis "luxus".De kell néha az ilyen egy nő lelkének.^-^

      Törlés
  2. Én csak nem rég próbáltam ki,de nekem is tetszett.:)
    http://coralinevilag.blogspot.co.uk/2014/03/garnier-ultimate-beauty-oil.html

    VálaszTörlés

09 10