2013. április 29., hétfő

Yves Rocher - Orange Sanguine & Sunset nails


Sziasztok! Az Yves Rocher egyik mini lakkját szeretném megmutatni nektek, amit egy vásárláshoz kaptam ajándékba. Mert törzsvásárlónak lenni jó!:) 
Ezt az igazán nyári, élénk narancssárgát kombinálva az Esssence Night in vegas fedőlakkjával egész különleges hatást érhetünk el, ami engem a naplementére emlékeztet, innen a Sunset nails cím.:) 







Ebben a pici lakkban ( mindössze 3ml ) vibráló szín és kiváló minőség rejtőzik, napokig kopásmentes és a  magas fénye is végig kitart, semmi szükség fedőlakkra. A jó minőségen kívül a szín is nagy erőssége, számomra jelenleg ez testesíti meg a tökéletes nyári narancs árnyalatot. Vibráló és életteli anélkül hogy átmenne neonba, ahogy azt kell.:)

Az ecsete a mini méret ellenére is kiváló, könnyű vele dolgozni, a lakk nagyon szépen terül el a körmökön, nem csíkozódik ,és hamar megszárad. 2 réteg kell a tökéletes fedéshez.

Az ára 690 Ft ha jól emlékszem, ami bizony elég sok 3 ml-ért, még ha ilyen kiváló minőséget kapunk is. Nagyon sajnálom, hogy a nagy lakkok közt nem található meg ez az árnyalat, mert azonnal elhoznám!:) Azért nem kizárt, hogy fogtok még találkozni Yves rocher lakkal a blogon!;)

A Night in vegast pedig mintha a narancs lakkokhoz teremtették volna, nekem legalábbis nagyon tetszik ez a párosítás. Olyanok együtt mint egy szép nyári naplemente a narancs és a sárga ezernyi színével. :)



Próbáltatok már Yves Rocher lakkokat? Mi a kedvenc nyári lakk-színetek?

4 megjegyzés:

  1. Én is ezt az árnyalatot hoztam el tőlük, de nálam nem bírta ez a lakk, iszonyat hamar megadta magát: díszítés és fedőlakk nélkül dolgoztam meg. A színe viszont nagyon ott van!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes hogy nálam mennyire máshogy viselkedik. De a színe az biztos csillagos 5-ös:)

      Törlés
  2. uhh nagyon jól mutat ezzel a fedőlakkal, pont a héten terveztem menni az Yves Rocher üzletbe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élőben még szebb, elég nehéz visszaadni fényképen. Remélem vetettél rá egy pillantást az üzletben!;)

      Törlés

09 10