2013. április 18., csütörtök

New in - April

Sziasztok! Tudom hogy még csak április közepe van, de mivel nem tervezek ebben a hónapban több vásárlást, gondoltam összeszedem az elmúlt két hét zsákmányát smink témában. Ebben benne van a Glamour napok eredménye és néhány előtte vásárolt dolog is. A ruhákról és ékszerekről tervezek egy külön bejegyzést, ugyanis én is átestem a tavaszi gardróbfrissítésen, lesz mit megmutatnom!:)











OPI - Over the Taupe & My Paprika Is Hotter Than Yours: Áprilisban a Müller kuponfüzetével 20%-kal olcsóbban vásárolhatunk Opi lakkokat. Én ezt az akciót ki is használtam és ezt a két lakkot hoztam el. Az első Opi lakkjaim, már mindkettőt felavattam, és mesések.:) Hamarosan megmutatom őket egyenként is.

Yves Rocher mini nail polish - Orange sanguine: Ajándékba kaptam egy vásárlásom mellé. Ez a lakk valami mesés, vibráló narancs, hosszan tartó, magas fényű, tényleg szuper. Annyira megszerettem, hogy bár tényleg iciri-piciri, tervezek róla külön is írni.

Bourjois Healthy Mix Reveal foundation: A Bourjois healthy mix sorozatának legújabb alapozója. Nem mást ígér mint hidratált, egészségtől sugárzó arcbőrt 16 órán át! Ez a valaha volt legjobb alapozó amit próbáltam!:) Annyira természetes a hatása mintha nem lenne semmi a bőrömön, mégis kiegyenlíti a bőrt és eltakarja az apróbb hibákat. Tényleg tökéletes, természetesen írok róla.

Bourjois Healthy Mix blush: Az alapozóval együtt jelent meg idén tavasszal a little round pot-ok új tagjaként. Matt korallos-barack árnyalat, egész természetes hatású a bőrön, de építhető, így intenzívebb színt is elérhetünk. Mióta megvan, minden nap ezt használom annyira szeretem magát a színét, és hogy mindenhez megy. Igazi alapdarab!:)

Yves Rocher szemceruza: Elfogyott az eddig használt Maybelline, és ennek még örülök is, mert így felfedezhettem ezt a szuper szemceruzát. Pigmentált, hosszan tartó, precíz és alig fogy használat közben.

Catrice Carmouflage korrektor: Szükségem volt egy korrektorra, és annyi jót olvastam róla, hogy ezt választottam. Jobb mint az eddigiek, de még barátkozunk, a tapasztalatszerzés fázisában vagyok.

Tangle Teezer - Original: Sokat küzdök a hajammal, nehéz kifésülni, hamar töredezik és hullik is ha nagyon megkínzom. Szeretnék rá jobban figyelni, hogy egészségesebb lehessen. Ezért már nagyon birizgálta a fantáziám ez a fura kis fésű, ugyanis pont ezekre a problémákra kínál megoldást, és állítólag csodát tesz a hajjal. Egyenlőre csak annyit, hogy ez mind igaz. Tényleg elképesztő ez a cucc!:) Részletesen is írok majd róla, mert ez már a közérdekű információ kategóriájába tartozik.:) (Glamour napi szerzemény)

L'oreal Blackbuster tus; Yves rocher Vanilla EDT; Clinique Chubby Stick Intense - Heftiest Hibiscus: Róluk írtam már a Glamour napos beszámolóban itt. Annyit csak, hogy mindhármat imádom!:)




Hát ilyen volt az én fél-áprilisom, és most jöhetnek a megszorítások! :) 
Írjátok meg bátran miről szeretnétek elsőként, ill. részletesebben olvasni!


6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik minden! Erre a hajas cuccra nagyon kíváncsi vagyok, nem is tudom mire való! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából egyszerűen egy fésű, de annak elég különleges.:)Megoldás a gubancos hajúak imáira, az enyéimre is. :D Írok róla hamarosan, mert megérdemli.:P

      Törlés
  2. Tetszetős gyűjtemény! Ma szándékomban állt megajándékozni magam a Catrice korrektorral, de sajna nem volt megfelelő szín, ezért majd máskor.. A "csubi" pedig még úgy is vonz, hogy nem szeretem az ajakra való cuccokat :) A pirosító meg hajajj, a matt árnyalatok nagyon bejönnek, csak mindig szinte üres polcok fogadnak amikor végre odáig jutok. Ilyen a formám :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) A korrektor árnyalatán én is sokat gondolkodtam, végül a legvilágosabbat hoztam el, de eggyel sötétebbet kellett volna. Az üzletekben uralkodó fényviszonyok közt elég nehéz a választás. A chubby stick-eket nem lehet nem szeretni, biztos vagyok benne, hogy téged is meghódítanának!:) Az új Bourjois pirosító pedig valami szuper, ha mégis rátalálsz csapj le rá!;)

      Törlés
  3. Ez a tangle teezer engem nagyon megfogott! Hol lehet ilyet beszerezni? Joy napokon megajándékoznám magam (ezzel is)! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Müllerben tudod beszerezni, vagy webshopoktól rendelni. Alapból, ha a teljes árat nézzük érdemesebb rendelni, de ha kuponnal veszed verhetetlen az ára ;)

      Törlés

09 10