2013. április 12., péntek

Glamour napok, Day 1. - Sminktermékek


Sziasztok! Eljött végre a "nagy hétvége", gondolom sokan még most is shoppingoltok.:) Én ez alkalommal úgy döntöttem, felosztom ezt a 3 napot tematikusan és nem egy nagyon hosszú és fárasztó napot vásárolok, próbálgatok végig. Íme az 1., vagyis a Sminknap szerzeményei! :)


 Clinique Chubby Stick Intense - Heftiest Hibiscus

 Yves Rocher -  Vanilla EDT

L'oreal Blackbuster tus


Nem akartam abba a hibába esni, hogy olyan dolgokat is megveszek amikre nincs is szükségem csak azért mert akciósak, ezért nagyon céltudatosan vásároltam, és ahogy láthatjátok nem is vittem túlzásba.:)
Amik az első nap velem jöttek:

Clinique Chubby Stick Intense - Heftiest Hibiscus: Nagy kedvenceim a chubby stickek, és ezt a színt egyszerűen muszáj volt beszereznem. Csodálatos, intenzív korallos narancs, tökéletes a tavaszi/nyári szezonra. Eredeti ár: 5200 Ft.; a 2000 Ft.-os kuponnal 3200 forintot fizettem érte

Yves Rocher Vanilla EDT: A kakkuktojás. ) Nem sminktermék és igazából nem is volt akciós, mivel zöld pontos termék, de annyira szeretem az illatát, hogy megvettem. Én törzsvásárlóként sokszor kapok 40-50%-os kuponokat, és az egyiket pont a napokban használtam fel, írok is majd a szerzeményekről.  Egyébként a parfümről a Girl's corner blogon olvashattok itt, én is így találtam rá. A vanília a kedvenc illatom, ezért nagyon örülök hogy tiszta formában fújhatom magamra. Az EDT nagyon finom, tartós, tökéletes!:) 1200.- / 20 ml

L'oreal Blackbuster tus: A L'oreal a tavaszi/nyári trendje a szemre helyezi a hangsúlyt, ennek jegyében került nemrég a boltokba ez az új tus is. És az arca ki más lehetne, mint Palvin Barbi!:) Azért szerettem volna megvenni: mert bár nagyon szeretem a zselés tusokat, de sajnos nem mindig van reggel időm és türelmem a tökéletes ív megrajzolására; szeretem a hangsúlyos tusvonalat, egy erős rúzzsal főleg; a szemceruzát sokszor kevésnek érzem. Ezekre várok megoldást ettől a tustól, és mivel sok jót olvastam róla, nagy reményeket fűzök hozzá.:) Eredeti ár: 1999.-; 50%-os kuponnal 999 Ft.-ba került 

Amiken még gondolkodom: Maybelline Color Tatto - Eternal Gold; Max Factor Coloour Elixir Giant Pen Sticks; Max Factor Clump Defy szempillaspirál; illetve a Mülleres L'oreal kupont is tervezem felhasználni :)

És még egy jó hír a végére: 
Már kapható a Chubby Stick Shadow Tint For Eyes, vagyis a szemrevaló stickek!


Ti hogy álltok, mit vettetek az első napon? Nektek is van taktikátok?

7 megjegyzés:

  1. Ma a DM-et és a Müllert jártam meg, 3-ból 1 hajfestékes kupont használtam fel, illetve a sminkcuccosokat mindet :) A filcet még korábban szereztem be, nekem újrakenés nélkül estére "kifakult", de maszatolódni egyáltalán nem maszatolódott, nagyon jól viselkedett :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, kíváncsi vagyok miket vettél, írj róluk minél hamarabb!:) Remélem beválik a tus, köszönöm az infót, el is olvastam mit írtál róla a blogodon!;)

      Törlés
  2. Én is megvettem ezt a tust:) Sminkekből még Alverde szemöldökformázót, Manhattan szemöldökcerkát, Max Factor rúzscerkát és Maybelline zselés tust vettem ma.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én elég korán értem a Dm-be, de már csak 2 db volt, azt hiszem a Blackbuster volt az egyik legnépszerűbb ma. :) A Maybelline tusa már megvan egy ideje, szuper tartós és nem fakul, nagyon jó! A szemöldökös dolgokra kíváncsi vagyok, remélem írsz majd róluk!:)

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Pontosan ilyen színű Chubby Sticket és természetesen muszáj volt kipróbálnom a "szemrevaló" Chubby Sticket is! :) Most a Curvaceous Coal-t vettem meg! :)
    Egyébként info: a Duna Plazaban nagyon rendesek az eladók és engednek több kupont is felhasználni, ha több terméket vesztek. Persze külön ütik be, de legalább nem kell felkeresni több Clinique üzletet, hogy mindent meg tudjatok venni! :)

    VálaszTörlés
  5. Örülök, ha neked is bevált a vaníliás illat.:)

    VálaszTörlés

09 10