2013. március 28., csütörtök

New in - Március


A hónap szerzeményei: test-és arcápoló termékek, parfüm. sminktermékek és néhány ékszer. :)


Anatomicals hidratáló arckrém: Magyarországon nemrég jelent meg ez a márka, ami leginkább a vicces feliratairól ismert, illetve felismerhető.:) Sok jót olvastam róla, magyar blogokon is, így mikor elfogyott a régi hidratálóm, gondoltam kipróbálom. Egyenlőre vegyesek a tapasztalataim, még tesztelés alatt áll, amint dűlőre jutok írok róla bővebben. 1790.-
Anatomicals mélytisztító maszk: Erről is csupa jót olvastam, gondoltam egy próbát megér. Még nem bontottam ki, de kíváncsi vagyok a hatására. Amit róla írnak: mélytisztító maszk, ami eltüntet minden szennyeződét és sminket az arcról, megköti a felesleges olajat, továbbá segít visszaszorítani a mitesszerek kialakulását. Majd írok a tapasztalataimról.:) 290.-


Garnier Ultimate Beauty Oil: szülinapomra kaptam még a hónap elején. Első fújás óta imádom!:) Nagyon finom édes, rózsás illata van ami azonnal levett a lábamról. A bőröm puha, hidratált és illatos lesz tőle. Tökéletes.
Himalaya Herbals tápláló krém: A Krémmánián nagyon dicsérik ezt a krémet, arcra, kézre, illetve testápolóként is használható. Az Illata mennyei, hamar beszívódik és puha lesz tőle a bőr. Az ára is nagyon kedvező, csak ajánlani tudom. 150 ml 990.- / akció a Douglasban most 150 + 50 ml 790.-
Himalaya Herbals Age Defying kézkrém: Kézkrémből sosem elég, akciós is volt, gondoltam miért ne. Én az a típus vagyok, aki mindent megszagol vásárlás előtt, fontosak az illatok. De mivel ebből nem volt kirakva teszter, nem így történt. Ezt a hibát soha többé nem követem el, ugyanis ez a krém büdös. Olyan mint a 10 éve polcon álló régi krémeké, állott, puderes. És ez 6 órán ár érződik a kezemen, le sem lehet mosni, és nem csak én, de a mellettem álló is bőven érzi. Kár érte, mert jól hidratál, de abszolút nem ajánlom. 490.- akciósan
Jojoba olaj: Szűz jojobaolaj. Este arclemosás után használom hidratáló helyett, jobban bevált mint bármi amit próbáltam. Szépen karbantartja a bőröm, hidratálja miközben visszaszorítja a bőrhibák kialakulását. Az előző kb. fél évig elég volt, szóval egy ilyen kis üveggel nagyon sokáig tart. Ezt figyelembe véve az ára is kedvező (elsőre talán drágának tűnhet). 1890.- / Mammut bio sétány egyik üzletében


Promod Zip Me Up Red parfüm: Kíváncsiságból  kipróbálgattam a a Promod parfümöket, és megleptek, mert több olyan illat is volt ami rögöt megfogott. Fás illetve édes illatokból válogathatunk. 3-4000 Ft. körüli áron kaphatóak a parfümök, de mindegyiknek van kisebb és persze olcsóbb változata is, így kipróbálhatjuk az illatot hosszabb távon. Nekem nagyon tetszik ez a rendszer, első körben én is csak a kicsi, 10 ml-es változatot vettem meg. Nagyon szeretem, nem kizárt hogy a nagy testvére kerül legközelebb a kosaramba.:) Édes, virágos illat, fújáskor intenzív, néhány óra múlva tompul az illat. 1590.-


Yves Rocher Rouge pirosító: Az Yves Rocher új sminktermékei közül már a képek alapján is kiemelkedett ez a pirosító. Egyszerűen gyönyörű nem tudtam ellenállni ennek a vibráló korallos-piros színnek. Nagy kedvencem mióta megvettem, nagyon szép és a minősége is kiemelkedő. Természetesen írok róla külön is, mert megérdemli. :) Egyébként ha tehetitek nézzetek be az Yves Rocher-be, mert nagyon jól sikerültek az új termékek, van néhány nagyon egyedi rúzs is, szóval érdemes megnézni őket közelebbről. 3000.- körül
Clinique Chubby Stick Intense mightiest maraschino: Szintén szülinapi ajándék, írtam már róla a blogon itt. Nagyon szeretem, gyakran használom, csak ajánlani tudom mert rendkívül jó "rúzs". 5100.-


Urban Decay Naked paletta: szülinapi ajándék a páromtól. Mit is mondhatnék? ^-^
Maybelline Lasting Drama gel eyeliner - black: Annyian dicsérték már hogy ki kellett próbálnom. Még nem vagyok biztos benne hogy tényleg kiemelkedő tus-e, egyenlőre a jól bevált kategóriánál tart nálam. Írok róla amint eldöntöttem hogy érzek iránta. :D 
Maybelline Master Shape szemöldökceruza - soft brown: a számomra tökéletes szemöldök formázási módot keresve vettem meg. Olvastam róla hideget, meleget és én is valahogy így vagyok vele. Gyors igazításhoz kitűnő, könnyű használni, tartós és természetes a hatása. De nagyon gyorsan kopik, és faragni kell, nagyon sokszor. Az ára is elég borsos. Nem veszem újra. 1990.-



Fekete masni - Claire's: nagyon teszik a masni trend, olyan ártatlan és kifinomult.:) Konty alá szeretem legjobban felcsatolni,de nagyon som frizurába be lehet építeni. Inspirációnak ajánlom a WeHeartIt oldalt, ahol rengeteg masnis frizurát találhattok. Neon korall/narancs színben kapható még ez a nagy masni, nyárra "kötelező" darab. 1190.-
Nyakláncok - Camaiueu: ebben az üzletben még mindig tartanak a leárazások, ezt a két nyakláncot is féláron sikerült megvennem. Egy egyszerű outfitet is rögtön feldobnak, még a vastagabb pulcsikat is. 1700.-  és 1300.-

Egy masnis frizura tőlem :)

Hát, a teljesség igénye nélkül ezek a termékek kerültek a kosaramba ebben a hónapban. Ha a jövőben valamelyikről bővebben is szeretnétek olvasni, írjátok meg kommentben! Kíváncsi vagyok Ti mire vagytok kíváncsiak!:) És persze várom a véleményeteket, szerintetek jól választottam-e. Mik a ti tippeitek?


Nektek mi volt a hónap vétele? Esetleg szereztetek be új kedvenceket?



7 megjegyzés:

  1. Hú ,annak a pirosítónak valami eszméletlen színe van :)
    Egyébként szuper szerzemények :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:) A pirosító nagy szerelmem mióta megvan, nem csak szép, de minőségre is szuper! Nemsokára megmutatom közelebbről is. ;)

      Törlés
  2. A Garnier olajat szeretném kipróbálni én is, olyan sok jót olavasok róla mindekinél :) a Chuby sticket olyan régóta szeretném megvenni, most a Glamour- napok alkalmával tuti beszerzem :)
    én az utóbbi időkben elég sok ruhát vásároltam :)
    http://beautylamourblog.blogspot.hu/2013/03/shopping-avagy-3-het-termese.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó cuccokat vettél!:) Nekem sosem sikerül a H&M-ben meg a nagyobb üzletekben így vásárolni, valahogy nem találom meg a jó darabokat.
      Az olajat nagyon ajánlom, biztosan szeretni fogod!:) Én is beszerzek még egy Chubby Sticket a kuponommal, van egy árnyalat ami nem hagy nyugodni (heftiest hibiscus). Csak bírjam ki még két hétig!:P

      Törlés
    2. Köszi :)
      én is alig bírom kivárni azt a 2 hetet :D már úgy megvennék mindent, amiket kinéztem :)

      Törlés
  3. Szuper cuccok, a párodat pedig becsüld meg :-)

    VálaszTörlés

09 10