2013. március 16., szombat

Follow me on Bloglovin'!


Sziasztok! Biztosan sokan értesültetek már róla, hogy július 1.-jén megszűnik a Google Reader RSS-olvasó. Ezért aki ezt a módját választotta a blogok követésének, át kell térnie valamilyen más csatornára. De szerencsére számos módja van kedvenc blogjaink elérésének!:) 

Bloglovin': azt hiszem ez a fórum veszi majd át leginkább a GR szerepét. Aki még nem tette, regisztráljon, hisz tényleg ez a legjobb módja a blogok követésének. Könnyen átlátható,egyszerű dizájn, ugyanakkor nagyon szép is az oldal. És ami a legfontosabb biztosan nem maradhat le senki a bejegyzésekről ha a Bloglovin'-t használja, hiszen gyorsan hozzáadhatja a listájához az összes eddigi feliratkozását, szépen sorban jönnek is a bejegyzések, mintha mi sem történt volna!:) A képen bejelöltem mire kell kattintanotok az importáláshoz. Ahogy látjátok, nekem már ott figyelnek bal oldalon a követett blogok, jó hosszú a lista, ennek ellenére csupán 2 percbe tellett ez a folyamat.




Facebook: ehhez nem írok kis mesét.:) Annyi, hogy bizony a Szépséglabor is megtalálható a facebookon, kövessétek bátran! Azt megígérem, hogy jobban odafigyelek majd rá, hogy minden bejegyzés felkerüljön ide is!:)




We Heart It, Pinterest: képmegosztó oldalak, a bejegyzések követésére nem a legalkalmasabbak, viszont az inspiráció tárházai, legyen szó divatról, sminkről, körömfestési technikákról, vagy akár lakberendezésről, de gyakorlatilag bármilyen témában találhatunk kedvünkre való tartalmat. Leginkább a We Heart It-ot használom, de ahogy látjátok rám férnek a követők, úgyhogy nagyon örülök ha valaki feliratkozik hozzám itt is!:) Mindkét oldalon "civilben", Tóth Szabinaként találhattok meg.




Köszönöm a figyelmetek, és remélem sokatokkal találkozom majd ezeken az oldalakon! ^-^

4 megjegyzés:

  1. Még egy órája sincs, hogy pont erről írtam én :) Bár inkább sajnos, hogy ez lett a téma.. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyre gondoltunk!:)Szerintem sokat fogunk még erről hallani. Én is sajnálom, annyira örültem minden egyes olvasómnak, követőmnek pláne, senkit sem szeretnék elveszíteni! Na de a Google Reader nem a Titanic, túléljük mindannyian! :P

      Törlés

09 10