2013. március 19., kedd

Bourjois Rouge Edition lipsticks


Sziasztok! Megint olyan termékekről írok, amik teljesen rabul ejtettek.:) A Bourjois az év elején dobta piacra új rúzskollekcióját Rouge Edition néven, 18 vadiúj árnyalattal. Miután számos külföldi blogger áradozott róla, muszáj volt megnéznem magamnak ezeket a rúzsokat. Jelentem a hír igaz, fantasztikusak!:) 
A fantasztikusnál azért többet is tudok mondani, alaposabb véleményért olvasd tovább a bejegyzést!;) 












Bourjois Rouge Edition. A 16 árnyalatot 3 kategóriába sorolták: Preppy - visszafogottabb, természetes színekkel; Colour Block - vibráló, feltűnő árnyalatok; Night Out -éjszakai glamour, mély, szexi színek. Mindez 1/4-ed rész pigmenttartalommal és hidratáló összetevőkkel.
Csomagolás. Téglalap alak, aminek az alja átlátszó, így jól látható az aktuális szín, amit a talpára írt számmal is jelölnek. A Fraise Remix 11-es, a Rouge jet set a 13-as. Az árnyalat neveit a kupak oldalán lévő címkén találhatjátok. Jól záródik, táskabarát. A kupakon színes betűkkel a kollekció nevét, vagyis a Rouge Edition szót olvashatjuk, trendi és összetéveszthetetlen.:) Én jobban kedvelem ha egy rúzs henger alakú, de így is szép.
Applikáció. Mint egy álom, úgy siklanak az ajkakon!:) Könnyű felvinni őket, még a pirosat is, tükör persze szükséges hozzá, mert elég intenzívek. Nagyon pigmentáltak, ennek ellenére mi "állíthatjuk be" mennyire erős színt szeretnénk magunkon látni. Finoman felkenve, vagy ütögető mozdulatokkal visszafogott színt is elérhetünk. A másik oldalon pedig ott az élénk, erősen rúzsos száj.
Illat,állag. Teljesen illatmentesek, tudom hogy sokan pont ezt szeretik, de nekem hiányzik ez a kis plusz. Ott van például a MAC rúzsok finom vanília illata...:) Na de így is szuperek. Az állaguk elég tömör, nem az az olvadós típusú, viszont felvitelnél egy álom milyen puhák, egészen gél állagúak lesznek. Hát ezt csak így tudtam leírni. ^-^
Fraise Remix. /Colour Block/ Korallos rózsaszín, már-már neon, annyira intenzív. A végeredményt nagyban befolyásolja az ajkak alapszíne, így tulajdonképpen mindenkin máshogy mutat. Rajtam például, hát meghatározhatatlan, neon pinkszerű nem is gondoltam hogy ilyen rányalat létezik.:) De pont emiatt a különlegessége miatt szerethető annyira. 
Rouge jet set. /Night Out/ Kék tónusú mély piros. Gyönyörű, tökéletes ahogy van. Próbálkoztam már a pirossal, de valahogy sosem éreztem magaménak, de ezt, ezt imádom. Bármikor szívesen viselem, reggel 8-as egyetemi órán, vásárláskor, találkozón, mosogatáskor, vagy csak úgy mert szuper. Különlegesnek és egy kicsit szexinek is érzem magam ha ez a rúzs van rajtam, önbizalmat ad, plusz a fogaimat is fehéríti. Hát erről álmodik a lány!:)
Teljesítmény. Hát az van.:) 4 óra kellemes viselet után szépen, egyenletesen megkopva még hagy az ajkakon egy kis színt. Felvitelkor enyhén vizes-csillogó a finishük, az ajkakon egészen balzsamszerűek, szinte meg is feledkezem róla, hogy rúzs van rajtam. Nem szárítanak, sőt némi hidratálást is nyújtanak. Mindezek mellett nagyon pigmentáltak. Mi mást várhatnánk el egy rúzstól? :)
Ár. 3000-3500 Ft. Müllerben, Douglasban kaphatóak.

Szeretem-e ezeket a rúzsokat? Nem. Ez annál több. A kedvenc rúzsaim! :)

Ti melyik márka rúzsainál teszitek le a voksotok? Mi / Melyik a kedvencetek?


7 megjegyzés:

  1. Neekm abszolút nem állnak jól az ilyen erősebb színek, pedig nagyon tetszenek másokon vagy a boltokban :)
    Megkérdezhetem milyen géppel fotózol? Tetszenek a képeid :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Preppy kategóriàban több gyönyörű nude rúzs is van, pl: a Peche Cosy barackos, a Rose Tweed pedig rózsás árnyalat, ezt a kettőt nagyon szeretik a Rouge Edition rúzsok közül. De pont ma mondtam, hogy ha valaki 1 évvel ezelőtt azt mondja hogy én ilyen élénk rúzsokkal fogok járni kelni, hát minimum kinevetem! :) És tessék most imádom őket. Egy kis kompakttal fotózom, Samsung ST30-al,de épp most akarok váltani. Kb minden 20.-ik kép lesz csak jó, nagyon sok idő mire ennyi képet összehozok. Szóval sok munka van vele, de így még jobban örülök hogy tetszenek, ezért megéri! :)

      Törlés
    2. Köszönöm a választ és köszi a rúzs tippeket is :)
      pont ma készítettem egy bejegyzést a rúzsaimról, ott láthatod, hogy mennyire nagyon "világos színek" párti vagyok :)

      http://beautylamourblog.blogspot.hu/2013/03/lipstick-jungle-ruzsaim.html

      Törlés
    3. Wáó, szuper a bejegyzésed!És tényleg nagyon jól állnak a nude rúzsok!:) És Te milyen géppel fotózol? Mert mindegyik kép nagyon jó, én például nem tudok ilyen szép fotókat készíteni az ajkaimról.

      Törlés
  2. én is Samsung géppel fotózok, ES80 (ezt a feliratot találtam rajta) :D nem nagyon értek a gépekhez, pedig jó lenne tudni, melyik funkció mire való :D de ha csinálok sok sok képet, akkor tuti lesz közte 1-2 ami jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát valahogy én is így vagyok vele.:) A kis kompaktoknál azzal jár az ember a legjobban ha automata funkcióval fotóz. Én amatőr szinten érdeklődöm a fotózás iránt, és próbáltam használni a funkciókat az enyémen, de katasztrofális volt az eredmény...:) Rossz, hogy tudom milyen képeket tudnék készíteni egy jobb géppel. De nemsokára váltok, már meg is van a kiszemeltem!:)

      Törlés
  3. én is szeretnék egy jobb gépet, amivel nem kell vagy 100at kattintani, mire lesz közte 1-2 jó kép
    milyen gépet néztél ki?

    VálaszTörlés

09 10