2013. február 4., hétfő

Striped monday


Sziasztok! "Egyszerű, de mégis van benne egy kis csavar" Így írta le a barátom ezt a manikűrt. Accepted.:) A Weheartit remek oldal az inspiráció gyűjtéséhez, én is onnan lestem el ezt a csíkos technikát. Mutatós, és ami a legjobb, olyan egyszerű, hogy még én is meg tudtam csinálni, tehát bárki nekiállhat. ;)





Használt lakkok: Rimmel - Stand to attention;  Maybelline Colorama - Dark chocolate




Nem lett ennyire tökéletes, de nekem nagyon tetszik az eredmény. Remélem nektek is! Ha esetleg inspiráció után kutattok, nézzetek be hozzám a Weheartit oldalon. Leginkább smink, manikűr és outfit témájú képeket találhattok az én kis gyűjteményemben. Vigyázat, az oldal nézegetése közben az idő csakúgy repül, csak saját felelősségre böngésszetek! : D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

09 10