2013. február 24., vasárnap

Rimmel Apocalips lip lacquers


Sziasztok Kedves Olvasók! A várva várt Rimmel Apocalips ajaklakkok... Mindenki róluk beszél, mindenki imádja, mindenki viseli őket. Sokat olvashattunk már róluk szerte a blogvilágban. De vajon megérik-e e ezt a nagy felhajtást?! Lássuk! :)


Igyekszem leírni alaposan a tapasztalataimat, a lehető legtöbb szempontot figyelembe véve. Nem vagyok sminkes, sem szakértő, vagy ehhez hasonló, ez csak egy smink-kedvelő véleménye egy termékről. Semmi általános, nagy igazság. Azért remélem hasznos lesz! ;) Szóval a válaszom a fenti kérdésre:




Külsőségek. A blogokon látott képeken annyira nem tetszett, de aztán mikor kézbe fogtam, már értettem miért dicsértek annyira a külsőt is. A kupakja mintha valami csiszolt kő, vagy gyémánt lenne (mármint formára :) ), a fekete aztán átmenettel vált át az aktuális árnyalatra, ami tényleg fedi a valóságot. A műanyag is tényleg minőségi, szóval jó kézbe fogni, meg persze ránézni is nagyon kellemes.:)

Applikátor. A kupakot letekerve az applikátor "kinyomódik" az üvegből, mint valami effekt. Klassz. Ferde, szivacsos, kellő mennyiségű szájfényt vesz fel magára, és nagyon kényelmes a használata. Szépen, pontosan vihető fel vele a termék, és jó érzés ahogy szépen siklik az ajkakon.

Illat, állag. Az illata "Rimmeles", nem tudom igazán leírni, nekem kicsit  az uborkára emlékeztet. Az állaga elég sűrű, mégis krémes. Az applikátor nagyon szépen felveszi és az ajkakon is szépen siklik.

Fedés. Persze tudtam, hogy jó, de annyi vélemény után is meglepett a valóság. Tökéletes, egyenletes fedés és szín. Olyannyira sűrű, hogy a széleknél vigyázni kell a szép felvitelre, és a határvonal még így is éles kicsit. Emiatt tükörrel ajánlatos felvinni, nem az a gyorsan megigazíthatós dolog. Én legalábbis biztosan nem tenném így próbára, bár biztos vicces lenne! :)

Színskála: nude-októl az élénk rózsaszín, piros árnyalatokig. Mindenki találhat személyiségéhez illőt.

Teljesítmény. Ahogy az előbb írtam a fedés kifogástalan. A színek intenzívek, vizesen csillognak. DE! és akkor most jön az erő sötét oldala. Ezt a sok jó tulajdonságot sajnos hamar elveszíti mind, sőt. Eleinte tényleg kellemes viselni, mintha valami vizes dolog lenne az ajkaimon. Aztán két forgatókönyv lehetséges. Első, amikor nem beszélek kifejezetten sokat. Ilyenkor kb 1,5 órát bír, és ekkor már bizony szárít, nem is kicsit. De legalább egyenletesen kopik. A második, hogy sokat beszélek, például nyelvóra az egyetemen. Ebben az esetben fél! óra alatt oda minden jó tulajdonság, és jön a horror. Teljesen rászárad az ajkaimra, a széleken csúnya csíkot hagyva maga után, amit ha el akarok tüntetni úgy kell lekaparnom. Kényelmetlen érzésre és látványra is. Ezt úgy, hogy én mindig használok Carmexet. Mély, szomorú sóhaj...


Swatch:

Left: Aurora; Right: Celestial


Celestial

Aurora

Ítélet: Számomra sajnos majdnem teljesen használhatatlanok. Hozzátartozik a dologhoz, hogy eleve hamar kiszárad mindentől a szám, de nem ennyire. Nagyon sajnálom ezt, tényleg nagyon vártam az itteni megjelenést, miután annyian írtak róluk, a legnagyobb bloggerek kedvencei lettek. Vagy csak velem van a gond, és egyszerűen nem illünk össze, vagy nem is tudom. Másfajta termék kapható itthon? Rossz ezt így leírni, de én biztosan nem veszek más árnyalatot, sőt egy is elég lett volna belőle... :(

Ez volt az én őszinte véleményem az Apocalips ajaklakkokról. Ígéretesen indult, mégis dráma lett belőle. Na de azért ez nem azt jelenti, hogy másnak nem válhatnak be. :) Azért azt tanácsolom nektek, hogy elsőre egy árnyalattal indítsatok, és teszteljétek néhány napig mielőtt többet is vásárolnátok belőle! És szívesen olvasnám róluk a véleményeteket, írjátok meg bátran! ;)

Ár: 1799.- a Rossmannan (jelenleg 1400.- akciósan)



Egy kis fogadkozás:
Igazából két másik dologgal is adós vagyok már, a Vegas Volt rúzzsal és a Dirty Blond szemöldök géllel a MAC-től, már le is vannak fotózva, viszont sminkben még nem sikerült megörökíteni őket az időhiány és a fényhiány miatt. Elnézést érte, de igyekszem bepótolni az elmaradásom, és persze már nagyon szeretném is megosztani róluk a tapasztalataimat!:)



Ti próbáltátok már az Apocalips ajaklakkokat? Mik a tapasztalataitok?

2 megjegyzés:

  1. óóó,pedig annyira gyönyörűek felkenve is :(

    VálaszTörlés
  2. gyönyörűek. a boltban én is kipróbáltam őket a kezemen és elámultam mennyire csodás, gazdag színek ! kár, hogy nem vált be neked :(

    VálaszTörlés

09 10