2013. február 7., csütörtök

MAC, Bourjois mini haul

Sziasztok!
A kis makeup vágyaim egy része vált valóra ezekkel a termékekkel. :) A Vegas Volt után már kb. egy éve sóvárogtam. A szemöldök gél egy viszonylag új, limitált kollekció része, amit vesztemre kipróbált rajtam az egyik sminkes a MAC-ben, nem lehet otthagyni!:) A Bourjois Rouge Edition rúzsokról sok jót olvastam külföldi blogokon, néhány árnyalat a kollekcióból pedig ellenállhatatlan, engem a Fraise Remix már a képek alapján meghódított.:)



A kérdés, melyiket szeretnétek elsőként látni a blogon?

3 megjegyzés:

  1. Én a MAC vegas volt-ról szeretnék elsőként tesztet látni :) persze a többiről is ;)

    VálaszTörlés
  2. Ú, a szemöldök gélre nagyon kíváncsi vagyok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyenlőre annyit, hogy megéri az árát! ;) Nemsokára írok róla.:)

      Törlés

09 10