2012. december 15., szombat

Yves Rocher szerzemények

Sziasztok! Hát igen, ez a kép sem  ma készült, még minden a szép ropogós falevelek közt lett lefotózva.:) De remélem nem bánjátok, hogy így kicsit visszacsempészem az őszt ebbe a hideg, téli időbe és írok néhány szót ezekről a termékékről. Tesztelni volt időm őket bőven.:P Amiről ebben a bejegyzésben olvashatok: Pure System arctonik, kakaós tusfürdő, önbarnító tej és vaniliás-citromos kézkrém, mind az Yves Rocherből.


Nagyon szeretem az Yves Rochert, tusfürdőt szinte mindig innen vásárolok, sok samponjukat is kipróbáltam már, de van tőlük ecsetem és szemhéjpúderem is. Tetszik a vásárlói programjuk is, törzsvásárlóként pont jár minden 750 Ft. után és mindig küldenek kedvezményes képeslapot, vagy ajándékot kapok, szóval ez plusz pont, ki ne szeretné a ilyesmit :) És ami még nagyon szimpatikus, az a természethez / környezetvédelemhez való hozzáállásuk. Faültető program, saját, ellenőrzött ökogazdálkodásból származó összetevők, a kis ajándék zöld táska amit mindig magaddal vihetsz, nagy dolgoktól egészen az apró figyelmességig amivel példát mutatnak nekünk és más cégeknek is. És persze a mennyei illatú kencéik és parfümök is mindig az üzlet felé csábítanak! :)

Na de jöjjenek a főszereplők:

Pure System arctisztító tonik


Mikor ezt a tonikot megvásároltam épp kemény küzdelemben álltam az arcbőrömmel, semmi addig bevált krém vagy lemosó nem segített, így gondoltam teszek egy próbát. Ráadásul féláron lehetett megkapni.:) Ez a tonik a pure system család tagja, amibe a szokásos lemosó, tonik, krém hármas, plusz egy sos antispot és egy arcmaszk tartozik. Természetesen problémás bőrre kifejlesztet termékcsaládról van szó.
Maga a tonik eléggé eltér a megszokottaktól. Egész krémes-zselés az állaga, és a használatánál nincs az a szokásos csípős-alkoholos érzés. Inkább olyan, mintha arckrémet használnánk bőrtisztításra, egész érdekes. Viszont a hatása ugyanaz, szépen megtisztítja a bőrt, és nem szárítja ki egyáltalán. Olyan tonik ez, ami puhítja és hidratálja is a bőrt a lemosás alkalmával, és a mattító hatása is látszik. Fő hatóanyagai: szalicilsav és bio aloe vera kivonat. Olaj és parabénmentes.
Nekem nem vált be jobban a szokásos tonikoknál, bár abban az időszakban semmi sem segített, viszont a barátomnak nagyon tetszett az illata, meg amúgy is!:) Végső soron azoknak ajánlom akiknek vegyes a bőrük és néhány kisebb ellenséggel küzdenek, vagy épp megelőzés céljára keresnek jó arctonikot. Nem fognak csalódni!;)

Jardins du Monde kakaós tusfürdő


Mennyei az illata.:) Én nagyon szeretem a kakaót, és így a hidegben kívánom is a nehezebb, télies édes illatokat, ezzel biztosan nem vagyok egyedül. Ez a tusfürdő pont ilyen, krémes, puhítja a bőrt és hát még 
egyszer, az illata!:) Ami egyébként a Body Shop chocomania testvajához eléggé hasonló, így nagyon jó áron szerezhetünk be egy hozzá illő tusfürdőt.;)

Citromos-vaníliás kézkrém


Ezt a kézkrémet ajándékba kaptam a vásárlás mellé, még mielőtt a téli limitált kiadás részeként a polcokra került volna. Ennek is szuper az illata, van hogy a citromot és van hogy a vaníliát érzem jobban, a mai napig nem sikerült eldönteni melyik dominál. :) De a lényeg, hogy egy finom, ilyen hideg időbe való illat, ki ne szeretné!:) A kézápoló hatása is kipipálva, kevés kell belőle és gyorsan beszívódik, pihe-puha illatos kezeket hagyva maga után.

Önbarnító hidratáló tej 


Névnapi ajándék volt ez a testápoló, nem járok szoliba és hamar kifakulok, legyen egy kis színem télre. A barátom nővérétől kaptam, és ő használta már korábban és csupa jót mondott róla. Bevallom még csak egyszer-kétszer próbáltam ki, így nem tudok egyenlőre bombabiztos véleményt mondani róla. Mondjuk az illata ennek is nagyon finom, biztos a tahiti tiare virágtól ami benne leledzik a szezám olaj és agávé-nedv mellett.:) Használat: a test egész részén, így az arcon is alkalmazható, a felkenéstől számított 3 óráig nem érheti víz a kezelt bőrfelületet, alapos kézmosás használat után. Eddig tetszik, enyhe barnító hatása van, ami nekem bőven elég. Viszonylag hamar beszívódik és nem ragad, nem hagy nyomot a ruhán.


Mára ennyi, remélem tetszett ez az őszből itt maradt bejegyzés és talán kedvet kaptok egy.két dolog kipróbálására! Ígértem a Clinique Chubby Stick Set tesztjét, ezt természetesen be is tartom. :) Már csak a swatchok hiányoznak, de nem szerettem volna ennyire rossz fényben fotózni, szeretném visszaadni az igazi színeket. Remélem holnap alkalmasabbak lesznek a feltételek. 
Addig is:

1 megjegyzés:

09 10