2012. szeptember 19., szerda

Smokey matt purple



A nyárvégi leárazásokon beszereztem néhány Catrice és Essence matt szemhéjpúdert, de egyszeri kipróbálás után többet nem is használtam őket. De tegnap megakadt rajtuk a szemem, és gondoltam teszek egy próbát, jöjjön csak az a matt lila. Nem bántam meg  a döntésem. :)
Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy tegnap nem nagyon mozdultam ki, így kicsit bátrabb lehettem. Igaz, máskor is előfordul, hogy elkap a lendület, és egy egyszerű sminkből egy órán keresztül tartó "még egy kis ez ide, még egy kis az oda" kerekedik. :)

A használt szemfestékek:  
  • Catrice Heidi Plum
  • Essence mauve it, mauve it 
  • H&M dark temptation




Egy kicsit a matt szemhéjpúderekről. Sokan nem szeretik használni, mert óvatosabbnak kell velük lenni, nehezebb velük dolgozni, elsatírozni őket, ilyen problémákat szoktak írni. Nekem nagyon tetszik az az elegancia, ami a matt festékekben rejtőzik, körömlakkban is nagyon szeretem a mattot, nem tudom, olyan kifinomult tud lenni. Persze nem mondom, hogy én profin tudom használni, de azt hiszem gyakorlás kérdése ez is. A sminkelés fortélyait csak így sajátíthatjuk el, ha csináljuk, csináljuk,csináljuk, és egyszer csak azt mondjuk majd, "Váó, ez milyen szép lett". :) Itt még nem tartok, de csinálom,csinálom,csinálom. : D



A valóságban sötétebbek a színek, és jobban érvényesül a füstös hatás, sajnos az én fényképezőmmel ennyire sikerült csak megörökíteni. Lehet hogy csak nyáron volt furcsa ezeket a színeket használni, most jobban tetszett ez a típusú smink, a borongós idő jobb "hátteret" szolgáltatott hozzá. :)

Így készítettem:
  1. az egész szemhéjamra felvittem a világosabb matt lilát ( Essence )
  2. a mozgó szemhéjamra került a sötét matt lila ( Catrice )
  3. a külső v-be felvittem a szürkéből, és elsatíroztam a lilával, ebből került a felső szempillatőbe is
  4. a MUA Undressed palettájából a legsötétebb matt barnával elsatíroztam a széleket
  5. szempillaspirál ( Yves Rocher )
Nem akartam szemceruzát használni, talán hiányzik is kicsit a sminkből, de igyekszem kímélni a szememet, és így nem kell dörzsölni a lemosásnál. Azért azt hozzá kell tennem a dologhoz, hogy ez a smink nem túl tartós, legalábbis az én esetemben. Szemhéjalappal fél napot bírt, aztán kis igazítással korrigálható, leginkább az Essence kopott meg.

Remélem más is kedvet kap majd a kísérletezéshez és a matt festékekhez! Mert ez is csak gyakorlás kérdése. : )


Matt Makeup - Just do it!
: )



2 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, most jöttem rá, hogy én a picit fényesebb, csillogóbb (de csak pötit) sminkeket jobban szeretem. :) De ez is nagyon szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!Egyébként én is a fényes sminket szeretem jobban, viszont a manikűrben kicsivel, de a matt a befutó :)

      Törlés

09 10