2012. szeptember 13., csütörtök

S-he feels like Chanel






























Sokat tárgyalt téma ez a lakk, én is a Lakkom, lakkom blogon találtam rá, az ikonikus Chanel Peridot dupejaként. És tényleg akár az ikertestvérek, a képek alapján semmi különbséget nem lehetett látni köztük. Azóta járt ez a lakk a fejemben, végül nem tudtam ellenállni a kísértésnek, és ma már kicsit úgy éreztem mintha Chanelbe öltöztettem volna a lelkemet is. :)

Ez az első lakkom a She-től, de igazából annyira tetszik, hogy már a második is megvan. Mikor a DM-ben vizsgálgattam a színét kicsit féltem hogy nagyon arany lesz, és túlságosan csillogó, de nem tudok rá rosszat mondani egyszerűen tökéletes! :) Még a párom is megdicsérte, pedig nagy kritikusom!:)




















3 rétegben van a körmeimen, ennek ellenére hamar kész lettem vele, rekord gyorsan száradt meg, de ezért az eredményért megérné tovább is várni. Fedőlakkot nem használtam.Ára: 899.-. Nevet sajnos nem kaptak a She lakkok, számuk van, ezé a 317-es.

Ez a lakk egy igazi kaméleon, minden szögből és megvilágításból nézve kicsit más, úgyhogy beszéljenek  helyettem inkább a képek:





2 megjegyzés:

  1. Olyan, mint egy szentjánosbogárka páncélja. Gyönyörű! A blogod pedig igazi minőségi munka, nekem nagyon bejön. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokat jelent ez nekem, nagyon szépen köszönöm!:)Most nagyon felvidítottál.Rendszeres olvasód vagyok ám, és remélem egyszer én is felnövök hozzátok, nagyokhoz!:)Ez a lakk meg szuper :P

      Törlés

09 10