2012. szeptember 11., kedd

Makeup Academy szemfestékek



Már egy hónapja annak, hogy kézhez kaptam a Makeup Academy-től rendelt néhány terméket, volt hát időm tesztelni, kitapasztalni őket. Néhány bejegyzés keretében meg is mutatom mind, először jöjjenek a mono szemfestékek és a pigment.

Pearl eyeshadows: ezek mono szemhéjpúderek ,metál/fényes/gyöngyház finish-sel.
Amit a honlapon ígérnek: erősen pigmentáltak, egész nap fennmaradnak, könnyen eldolgozhatóak
Ez bizony mind igaz, nem potyognak felvitel közben, tényleg jól pigmentáltak,nem kell órákat építgetni a színt, és nekem mindkettő bírta egész nap sima Essence alap fölött.  34 szín közül válogathatunk, és darabja csupán 1 font ( 350 Ft )!Ezért 12g festéket kapunk. Sajnos nem kaptak fantázianevet, számozva vannak, én a 7-est és 12-est választottam.
Shade 7: világos zöld, nagyon szép fénye van, egy sötétebb árnyalattal nagyon jól mutat. Smink vele itt.
Shade 12: különleges szín, barnás-kékes-vöröses egyszerre, gyönyörűen irizáló szemfesték. A Mac Club és a Catrice C'mon Chameleon festékének jól sikerült másolata, legalábbis sok blogger szerint. Nekem egyik nincs meg sajnos, de képek alapján tényleg nagyon hasonlítanak. Ha valaki a jövőben rendelne a webshopból, ne hagyja ki ezt az árnyalatot! :)





Eyedusts: finomra őrölt pigmentek, használhatóak szemre, arcra testre. A honlapon ajánlják alá az alap használatát, ez pigmentek esetében természetes. 5 színben kaphatóak, amiből a honlapra feltett képek alapján nehéz lehet választani, mert egyszerűen nem lehet látni milyen árnyalattal is állunk szemben. És itt is csak számozás van. :( Én a 6-os számú pigmentet választottam, ami mint itthon kiderült sötétlila. :) Óvatosan kell vele bánni, mert hajlamos lehet a potyogásra, de ez nem meglepő az állagát tekintve, tényleg finomra őrölt por. Egyébként nagyon szép, a minősége kifogásolhatatlan, füstös-lila bulisminkhez szuper. Ára szintén 1 font! Ezért 1.5 g-ot kapunk.



Külső: Ha valamin spórolhattak azok a tégelyek. Olcsó műanyag, a monok kotyognak is, utazásra óvatosan merném csak elvinni. Ennek ellenére jól néznek ki, semmi felesleges kacifánt, a kagylóforma örök klasszikus, nagyon tetszik.

Elérhetőség: Sajnos Magyarországon nem kaphatóak a termékek, Angliában a Superdrug forgalmazza. Rendelésre viszont van lehetőség az alábbi honlapokon: http://www.muastore.co.uk/index.php/ és http://www.superdrug.com/ . Érdemes még követni a MUA Facebook oldalát, mindig van valamilyen akció, vagy ajándék termék, bizonyos like felett pedig ingyenes szállítás.



Swatchok:


Bal oldalon alap nélkül, jobb oldalon Catrice wood you follow me alapon





3 megjegyzés:

  1. Megkérdezhetem, mivel szoktad felvinni a MUA monókat? Ma jött meg a csomag tőlük, egyet próbáltam ki, de az ecset alig vesz fel belőle, a paletta applikátora meg felvesz annyit, hogy kábé le se jön róla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nekem az Essence ecsetével működött legjobban/ laposabb ecset jó hozzá. "Belenyomkodós" technikával a legjobb ezeket használni szerintem, kell egy jó alap, és erre az ecsettel ráépíteni. Én így használom legalábbis. :) A palettához járó applikátort tényleg nem lehet használni ilyen célra, elég érdekes anyaga van. :)
      Milyen monókat rendeltél?

      Törlés
    2. Hm, én is essence lapossal próbálkoztam, jó hát végül sikerült felépítenem olyanra, mint amilyenre szerettem volna, csak nem gondoltam, hogy ilyen nehezen. Majd hozzászokom:)
      Hatot rendeltem, közte van a te zölded is, a 7-es. Ezenkívül egy 4-es lila (ami szerintem lilább, mint a képen volt a honlapon), egy 24-es és egy 28-as, mindkettő barnás, meg még egy türkizesebb 26-os, és egy púderszínű matt, 16-os. De legszívesebben az összeset megvettem volna, főleg így 35 %-osan:) Ja és a te 12-esed is nagyon szép!

      Törlés

09 10