2012. szeptember 24., hétfő

Kockázás



Ez egy mini poszt lesz, gondoltam megmutatom mit ügyködtem ma délután. Egy új és egy régi Colorama került össze kockás formátumban, név szerint a fekete Dark Chocolate és az arany 108-as az újoncok közül, plusz matt fedőlakk. Egyébként az utóbbival nem vagyok teljesen kibékülve, szóval megtörtént a első colorama-csalódás. :) Kicsit már vártam is, hiszen nincsen rózsa.... tudjátok. : D Ezért is jutott ez a lakk a kockázás sorsára, amit még sokat kell gyakorolnom. Ez még csak a második próbálkozásom, közel sem tökéletes, de meg szerettem volna mutatni a két lakkot együtt, talán valaki kedvet kap az arany-fekete pároshoz. :)



DE! Készül egy tisztességes bejegyzés is, mégpedig kubai hangulatban. ; ) 
Catrice Cucuba hamarosan.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem klassz lett, szép egyenesek a vonalak. Ennél jóval rondábbakat láttam már, amire büszke volt a gazdája, szóval hidd el, ez tényleg szép. :) De megértem, hogy örök elégedetlen vagy, én is ilyen szoktam lenni. ^^

    VálaszTörlés

09 10