2012. szeptember 15., szombat

Do you speak love?


A második és egyben az utolsó Essence colour & go lakkom az újak közül. A klasszikus piros.

Csak elcsábultam megint, és annak ellenére hogy elsőre nem jött be, beszereztem még egy Essence lakkot. Örülök is meg nem is.

Ami tetszik benne: a neve, az nagyon :); a színe nagyon szép, a mély és világos piros közt van valahol; két rétegben tökéletesen fed, magas fénnyel; és az ecsete, amit elsőre negatívan ítéltem meg, most viszont jó volt vele festeni, és szépre is sikerült, elsőre elbénáztam :)
Ami nem: ahhoz képest hogy  tényleg nagyon vigyáztam rá hogy alaposan megszáradjon, másnap mégis megsérült, valamivel sikerült mintát belenyomni, nem tudom hogy, mikor 12 óránál többet volt már a körmömön?!; a fénye is megfakult másnapra; a vége is elkezdett kopni.



Nekem nem jöttek be az Essence lakkok, szín és tartósság terén is lehet jobbat találni, itt vannak például a Catrice új, őszi lakkjai, vagy a nagy kedvenceim az új Colorama lakkok. És ezek nem is sokkal drágábbak így hogy az Essence 500 Ft-ra emelte az árat. (DM akció: új Colorama lakkok 600 Ft-ért)

Ami tetszett még az a Chic reloaded, többen is írtak róla, talán a legkülönlegesebb lak az újak közül, de nem fogom megvenni :/ Néhány blog ahol megmutatták:

 http://bankanita.blogspot.hu/2012/09/chic-reloaded.html
 http://lakkomlakkom.blogspot.hu/2012/09/essence-chic-reloaded.html

Ez azért nem azt jelenti hogy nem jók a lakkok, sokan írták hogy szeretik az ecsetet például, és a gél lakk szerű hatást. Tegyen mindenki egy próbát, hisz kinek a pap, kinek a papné! :D

Essence fedőlakkal hogy ne kopjon tovább

A sérülés helyére került a Maybelline dark chocolate-ból egy csík


3 megjegyzés:

  1. A Do you speak love?-ot én is megvettem, azt hiszem pont a héten lesz róla poszt. Nekem kicsit jobban tetszett, mint neked, mivel én hamar átfestem a körmöm, így a tartóssága/nem tartóssága nem különösebben zavar, de megértem, hogy zavaró lehet. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Először is nagyon örülök neked, nagy kedvencem vagy, annyira szép a blogod!:) Másodszorra a She lakknál véletlenül kitöröltem a hozzászólásod, és nem tudom visszacsinálni, á pedig úgy örültem. Tessék végre kommentek én meg kitörlöm :/ Ne haragudj érte :) A két új Essence lakkból semelyik se hódította meg sajnos a szívemet, viszont a Colorama-k! Na azok már igen, ma is lesz poszt egyikükről:) De én sem bírom egy lakkal 2 napbál tovább :PMégegyszer bocsi és köszönöm!:D

      Törlés
    2. :) Semmi gond, ne viccelj. Fogok én még ide eleget kommentelni. :D Egyet már én is vettem az új Colorama-k közül, de még nem volt időm kipróbálni, lehet, hogy most akkor előrébb veszem a sorban. :)

      Törlés

09 10