2012. szeptember 21., péntek

Colorama / Mauve Metal



Nem tudtam ellenállni a Rossmannos akciónak, így megint velem jött egy Colorama, szám szerint a negyedik.  De már csak 2 szín van, amire fáj a fogam, szóval ha megszereztem őket változatosabbak lesznek márka tekintetében a blogon megjelenő lakkok. :) De a szívem egyenlőre a Colorama lakkoké marad. :D


Már annyit beszéltem ezeknek a lakkoknak a szuper minőségéről, hogy talán felesleges megint leírni. Csak annyit, hogy az ezelőtti 5 napig bírta hibátlanul. Olvastam, hogy a Maybelline valami lepattogzásgátló anyagot használt, úgy tűnik bevált a recept, ez tényleg működik. :)

A kis nyomozásom közben az is kiderült, hogy más országokba más színek kaphatóak, a lakk neve is más, Color Show, és nevet is kaptak a külföldi lakkok. Ok, mondjuk azt, hogy a kereslethez igazítják az adott országban megjelenő színeket, de a fantázianevek, azok kellenek! Így most csak azt tudom írni, hogy ez a 101-es lakk. Én Mauve Metalnak hívom, mert megérdemli. :)

2 rétegben van a körmeimen, tökéletesen fed. A színét kicsit nehéz megállapítani, de szerintem mályva, inkább mint rózsaszín, vagy lila. A lakk szép metálfényt kapott, és ez szerintem nagyon jól áll neki. Úgy jellemezném ezt a lakkot, hogy visszafogottan különleges. Csajos, de nem esik túlzásokba. Egy kis színt hozhat az őszbe. :)



Akkor jöjjenek a képek:




A Colorama lakkok most 599 Ft-ért kaphatóak a Rossmannban, ami csak 100 Ft-tal több mint az új Essence lakkok ára. Nálam abszolút a Maybelline győzött az új lakkok versenyében, azt hiszem nemsokára megint a Rossmann felé visz majd az utam. :P

2 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, nekem is ez az árnyalat van meg...de nem biztos... Mindenesetre nagyon tetszik a színe! :) Annyira meggyőző tudsz lenni ezekkel az új Maybelline lakkokkal kapcsolatban, hogy újra és újra lecsekkolom az állványt, de még mindig nem fogott meg más szín...de ami késik, nem múlik. :D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Nagyjából én is begyűjtöttem már amik megfogtam, még egy birizgál kicsit,mindig megfogom, aztán visszateszem...így megy ez. :) Azért remélem Te is elcsábulsz majd, és legalább annyira örülni fogsz ennek, mint ahogy én szoktam! :P Ajánlataim: 652 és 100, ők a kedvenceim :)

      Törlés

09 10