2012. szeptember 28., péntek

Catrice - Take it Mint

A Cucuba kiadásból ez az a lakk, aminek nem tudtam ellenállni, pedig igyekeztem. De úgy gondolom alapdarab, minden lány fiókjában ott kell lapulnia egy menta lakknak. :) Én ezt a hiányosságomat pótoltam be a Take it Mint-tel, és mennyire jól tettem! :)


Ezzel a lakkal nem lehet mellélőni. A színe csodás, olyan mintha krémet kentem volna a körmeimre, ez a lágyság nagyon tetszik. A fedése szokásos 2, esetleg 3 réteg szükséges, a tartóssága pedig szuper. 4. napja tartja magát fedőlakk nélkül, és túl van jó pár mosogatáson, egy hajmosáson és csak a végén van alig látható lepattogás. A Colorama lakkoknak "vetélytársuk" akadt, de inkább azt mondanám ez a Catrice lakk is szuper minőségű, szóval szeretem őket. :)



















Az ecsete nagyon széles, nekem kicsit ügyeskednem kellett emiatt, de végül jól sikerült a festés, nem volt sok hiba. :) Érdekes, hogy az üvegen külön fel van tüntetve, hogy 2 rétegben kell felkenni, valamiért ezt fontosnak tartották. Challenge accepted! :P 2 rétegben festettem fel, egy kis hibát kivéve a kisujjamon, ez be is vált.



Ajánlom azoknak, akiknek még nincs menta lakkjuk, bevallom én sem értettem miért olyan népszerű ez a szín, de már tudom, megadtam magam! :) És azoknak is ajánlom a beszerzését, akiknek van már menta lakkjuk, mert ez biztos egy másik árnyalat ;) A Catrice-t forgalmazó Müller üzletekben kapható a Cucuba kiadás többi darabjával. Az előző bejegyzésemben leírtam a budapesti lelőhelyeket.


2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a szín! Csak mullerekben kapható ez a trendkiadás?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is. :) Sajnos csak Müllerben,és nem mindegyikben kapható Catrice. Itt meg tudod nézni a megfelelő üzletek listáját: http://kezelese.hu/2011/07/07/essence-es-catrice-uzletlista/
      Ha budapesti vagy / ide jársz, akkor a Corvin Plázát ajánlom, ott még viszonylag sok lakk volt.
      Remélem tudtam segíteni! :)

      Törlés

09 10