2012. szeptember 5., szerda

Kedvencek szériák 3.





A blog kezdetekor az egyik első bejegyzésem a Rimmel Kate Moss rúzsokról született, még akkor megígértem, hogy meg is mutatom majd őket ahogy fogalmaztam "élőben". Most megtartom a 3 hónapja tett ígéretemet, van itt néhány fénykép és swatch a rúzsokról. Igaz, van egy kakukktojás, az egyikük ugyanis nem a Kate Moss sorozat tagja, de ide vettem, mert mindenben azonosak, illatra, állagra, tartósságra, csak a csomagolás más kicsit és név nem jár hozzá.

Abban a régebbi bejegyzésben leírtam minden jellemzőt amit fontosnak találtam akkor, nem is duplázok, ide kattintva el lehet olvasni az egyébként nagyon pozitív véleményemet. A rajongásom a Rimmel rúzsai iránt azóta is töretlen, eddig nálam nem akadt vetélytársuk semmilyen tekintetben, persze még akad mit kipróbálnom az óriási kínálatból.

Annyit még, hogy az áruk 1200-1300 Ft.- körül mozog, de a Rossmannban sokszor el lehet kapni egy-egy jó akciót, tegnap láttam például 3 árnyalatot 600! Ft.-ért, ez az ajánlat szinte kihagyhatatlan. :)



A rúzsok nem kaptak nevet, az aljukon színkód és szám jelöli az árnyalatot, viszont a simáknak van nevük. A Kate Moss felirat a kupakon biztos elégnek bizonyult. :)

Undressed, 08, 05, 01

Undressed:  nude árnyalat, ehhez híven nem feltűnő, de szép színt ad az ajkaknak, egy  
                        szemhangsúlyos smink remek kiegészítője lehet

08-as árnyalat:  mély nude rózsaszín, de látható az ajkakon, szinte mindenhez passzol, igazi alapdarab

05-ös árnyalat:  élénk pink, de abszolút viselhető árnyalat hétköznap is, szemhéjtus + ez a rúzs
                              telitalálat egy meleg nyári, vagy a akár őszi napon                                                
                     
01-es árnyalat:  a klasszikus piros, ez már nem mindenkinek áll jól,és viselni is tudni kell, de gyönyörű,                                 élénk árnyalat, Kate Moss ezt viseli a legtöbb kampányfotón




2 megjegyzés:

  1. Én is pont ezeket az árnyalatokat vettem meg a Kate Moss rúzsokból és imádom őket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezeket a rúzsokat csak imádni lehet!:)Így ősszel remélem megjön a piroshoz is a bátorságom.:D

      Törlés

09 10