2012. augusztus 21., kedd

Terra Naturi pirosító - sugar brown

Korrektorért mentem, pirosítóval jöttem. Mikor vásárolok szeretek alaposan szétnézni, mindent megfogdosni, kipróbálni, hátha találok valami különlegeset, valami kincset. A Müllerben sem tudtam elmenni a Terra Naturi pult előtt anélkül hogy teszteltem volna mindent. És találtam is valami szemrevalót. :)



Bevallom még nem hallottam a Terra Naturi márkáról, valahogy még nem botlottam bele a Müllerben, valószínűleg mert viszonylag messze van a pultja a többi smink márkáétól. Amit olvastam róla a Krémmánián:   
"Kevés információ érhető el a Terra Naturiról, még igazi saját honlapja sincsen a márkának. Azt azért lehet tudni, hogy a Müller drogéria saját természetes kozmetikumokat kínáló márkájáról van szó. A Terra Naturi termékek között arcápoló, testápoló és hajápoló termékeket találunk. A legtöbb készítmény BDIH minősítést visel."
Utánanéztem mit jelent a BDIH minősítés: amelyik termék ilyen, "BDIH Ellenőrzött Natúrkozmetikum" emblémával rendelkezik az valódi természetes, megbízható kozmetikum. Ehhez meg kell felelnie számos irányelvnek, mint például a felhasznált növényi alapanyagok ellenőrzött bio gazdálkodásból származnak, vagy vadon gyűjtöttek, a termékeket nem tesztelik állatokon, meghatározottak a felhasznált anyagok, további célok közt pedig szerepel a környezetbarát csomagolás.
A háttérsztori után jöjjön akkor maga a pirosító. 3 színben kapható, én a 03 sugar brown árnyalatot választottam igazából azonnal levett a lábamról. Gyönyörű, barnás-barackos árnyalat, pont amilyet kerestem. Az állaga kicsit krémes, a pigmentáltsága szuper, könnyű eldolgozni az arcon, de a vigyázni kell, mert könnyen sok lehet az erőssége miatt.






A dobozka amiben a pirosító helyet kapott nekem tetszik, szép az alakja és a színe is, kibontani viszont már nem olyan könnyű, de nem vészes. Az illata kicsit erős, de ezt felvitel után már nem lehet érezni. Azt hiszem ez pont olyan árnyalat, ami különböző módon funkcionálhat a különféle bőrtípusokon, bronzosítóként és pirosítóként is használható. Az eddigi pirosítóim nem voltak túl jók, kemények voltak és hamar koptak. Az állagra itt nincs panasz, sőt, a tartósságról még nem tudok nyilatkozni, de remélem sokáig fent marad mert a színe gyönyörű. És legyen ez a végszó. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

09 10