2012. augusztus 17., péntek

Gyógyító zöld szemek

Ezen a nyáron sikerült kétszer is megfáznom, az utóbbi valószínűleg a Sziget utolsó napjához köthető, 3. napja pihenés és szobafogság, szóval napok óta semmi smink.  Ez már kezdett lehangolni, úgyhogy leültem és elpepecseltem kicsit, és ez lett belőle.



A MUA rendeléssel a betegség is megjött, rossz volt hogy nem tudom próbálgatni a szerzeményeimet, köztük egy zöld mono szemfestéket, amire már nagyon kíváncsi voltam. Ezt a zöldet vettem ma elő gyógyterápiás céllal, hátha a kinézetemmel az állapotom is javul. De lehet hogy azért akarok annyira gyógyulni hogy ne legyek már olyan leharcolt. Oda-vissza működik azt hiszem :) 
Amiket használtam egyben teszteltem:

pearl eyeshadow shade 6
Ez a kép jól visszaadja a selymes zöld színt

Undressed paletta; matt barna, felső sor jobbról a második

Nem művészi alkotás, de nekem segített ma, és 3 nap után már ez is nagyon tetszik. Röviden: szemhéjalap, fekete szemceruza elsatírozva a szempilláknál, fölé a zöld, amit az Undressed matt barnájával satíroztam el, végül zselés tus és persze spirál. A szemöldököm kezeletlen, ezért elnézést kérek, de nem akartam komplett sminket készíteni, csak a közérzetemnek egy kis löketet adni. :) Azért remélem tetszik.


A teszt eredménye: tetszik ez a szín, jó minőségű, jól pigmentált szemfesték, azt hozzáteszem, hogy az eddigi tapasztalatok alapján a sötétebb színek jobban teljesítenek. Tartósságra sincs panasz. Egy mélyebb zöld mellé kiváló választás lehet ez a MUA mono, szerintem sok lehetőség rejtőzik benne. A paletta pedig szuper. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

09 10