2012. augusztus 3., péntek

Essence zselés szemhéjtus


Aki gyakran sminkeli magát biztosan tisztában van vele mennyi módja, eszköze, variációja van a szem formájának megrajzolására, kihangsúlyozására. Ehhez használhatunk szemceruzát, filcet, folyékony- és zselés szemhéjtust. Nekem az utóbbira esett a választásom, mert én is, mint sok más nő társam megrögzötten kutatom a tökéletes pillantás kulcsát. Talán már meg is találtam...




Ezt csak azért nem merem kijelenteni, mert még sok terméket nem próbáltam, de egyenlőre ez a legjobb tus, amit eddig használtam. Sok helyen olvastam, hogy ecsettel a legnehezebb tusvonalat rajzolni, inkább haladóknak ajánlják, picit tartottam is a dologtól, de ilyen pontos ívet ezzel a zselés tussal húztam először. Ehhez az Essence saját tusecsetjét használtam, amit sok blogon dicsértek, ezért bátran megvettem, és nem is kellett csalódnom. Könnyű vele dolgozni, jól felveszi a festéket, és amit a legjobban szeretek, hogy vezeti a kezemet, apró, óvatos lépésekkel szinte lehetetlen vele hibázni. Nem a legidőhatékonyabb módszer, nekem legalábbis biztos nem, el lehet vele lenni, de az eredmény kárpótolt.



Az Essence zselés tusai több színben kaphaóak, én a klasszikus fekete mellett döntöttem, név szerint: 01 midnight in paris. A termék egy kis üvegtégelyben kapott helyet, aminek van egy kicsi súlya, ez mindig minőségibb érzetet ad, legalábbis nekem. A tus állagáról én sem tudok mást mondani, minthogy zselés, nem folyik, de nem is kemény, pont jó, ettől lehet vele olyan könnyen dolgozni. Ami még jó benne, hogy vízálló, így nyáron, melegben is lehet viselni, nálam bizonyította ezt a tulajdonságát, egész nap bombabiztosan a helyén maradt, és a színéből sem veszített (szép sötét fekete, és az is marad, nem szürkül el). A szemfestéklemosó viszont simán leszedi, nem kell dörzsölgetni a szemem,más vízálló tusoknál ez velem már előfordult sajnos.


Mennyiség: 3ml, ami jó sokáig elég lesz, mert egy vastagabb vonalhoz se kell belőle sok.
Ár: 7-800 Ft. volt a Rossmannban (jó ár érte, megéri)

Én csak ajánlani tudom, mióta megvettem nem tudom megállni, hogy ne ezt a tust használjam minden sminkemhez. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

09 10