2012. július 26., csütörtök

Paletta-dilemma és a beauty blogok dícsérete


Ez a bejegyzés főként azoknak szól,akik hozzám hasonlóan ajj-de-nehéz-eldönteni "betegségben" szenvednek (más néven: ezt-nem-inkább-a-másikat, lehet-hogy van-még-jobb, megnézek-még5000-véleményt szindróma), szóval első kézből ismerik a döntésképtelenség fogalmát. De akik hamar elhatározásra jutnak, azok se kattintsanak el, hátha jót szórakoznak majd rajtam. :)

A probléma forrása jelenleg: az első sminkpalettám megvásárlása. Hátigen. még mindig nem jutottam dűlőre az ügyben. Szerintem nehéz is, röviden leírom miért.




Idén nyáron nagyon rákaptam a beauty blogok olvasására, bevallom előtte nem nagyon ismertem ezt a "netes közöséget". Én közösségnek tartom, mert egyrészt több éve szorgosan jegyzetelő,tesztelő,tanácsadó blogolók csinálják, nagyon lelkiismeretesen, mindig beszámolva az újdonságokról, tapasztalatokról, más részről ott van a nem is kicsi olvasótábor, akik bizony rendszeresen rákukkantanak kedvenc blogjaikra, aktívan kommentelnek, véleményeznek ők is. És hogy ez miért is olyan jó? Hát például ott van az ember döntésképtelen lánya (lásd én) aki bizony nagyon szereti, hogy egy termék vásárlása előtt sok-sok véleményt olvashat. Nem értek nagyon a sminkeléshez, nemrég vetettem magam bele "komolyabban" és egy egész világ tárult elém a blogokat olvasván, megtudtam mik a legmegbízhatóbb termékek, mik a gagyibbak, honnan rendelhetek jó áron, melyik webshopok megbízhatóak, mennyire sok sminkelési technika létezik, stb. Tényleg jó ezeket a blogokat olvasgatni, 2 hónap után néha olyan érzésem van, mintha személyesen ismerném az őket író lányokat. Mert mindenkinek más a stílusa, mások a kedvencei, más az ízlése és a véleménye.


És akkor itt rátérek arra, mit eredetileg írni akartam. Nagyon, de tényleg nagyon sok blogot, fórumot olvastam a sminkpalettákról. Kinek melyik jött be, ár-érték arányban melyik éri meg leginkább. De még így sem megy nekem. Persze fel lehet tenni a kérdést: miért olyan fontos ez, ha nem jön be amit megvettem, majd veszek másikat. Már korábban észleltem magamon (igazából mások is) az angolul shopaholic-nak hívott szindrómát, magyarul a féktelen vásárlási lázat. Ez korábban a ruhákra,kiegészítőkre terjedt ki, de most beszippantott a sminktermékek világa, és hát a pénzt itt is lehet költeni rendesen. A lényeg, hogy szeretem szépítgetni magam, de jobban belegondolva nincs szükségem 20 palettára ahhoz, amit szeretnék, főként, hogy a tojáshéj még ott virít a kezdő-sminkes fenekemen. Már így is naaaagyon sok mindent vettem egy! hónap alatt, szégyenlem is kicsit magam. Na de a gyógyulás útjára szeretnék lépni, és venni egy sminkpalettát, ami jól kihasználható, megfizethető, jó minőségű, és azt használgatni néhány hónapig, tapasztalni,ilyesmi. Felnőni a sminkelés és blogolás nagy feladatához. ^-^


Már körülbelül minden szóba jött, ott tartok, hogy már itthoni webshopokban sem forgalmazott márkákat nézegetek, mert hátha ott még jobbat lehet találni. A coastal scents 88-as palettájához még kicsi vagyok, de ha le lehetne vágni a zöldig tartó felét, az jó lenne.:) E.L.F. palettákban nem bízom, nem tudom milyen minőségűek. Ja persze tudom melyik a legjobb minőség, de azt maaajd, ha ügyes leszek és sok pénzem is lesz erre a célra. Na két lehetőség közt őrlődöm: Sleek vs. NYX. Pontosabban Sleek Original vagy NYX Jazz night. Mindkettő tetszik, olvastam már róluk hideget,meleget, de én én vagyok, nem tudok dönteni.

Nagy szeretettel várom a tulajok és nálam hozzáértőbbek tanácsait! :) Melyiket javasoljátok, vagy van valami más tuti tippetek?

Köszöni: egy nehezen-döntő sminkszerető


2 megjegyzés:

  1. Nem tudom, hogy még aktuális e; de szívesen válaszolok. Ha most kezdeném a sminkelést akkor biztosan Sleek palettákba ruháznék be ott elég nagy a kínálat, hogy mindenki megtalálja a számára megfelelő kombinációt. Nekem az Oh so special van a birtokomban, amivel teljesen megvagyok elégedve szuper színeket tartalmaz amit nappal vagy este is magamra tudok varázsolni.
    Ha viszont elérhetőbbre vágysz akkor a Catrice monoit ajánlom, szuper termékeik vannak (nem csak lakkok).
    Nálam a Sleek lenne a befutó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!:)

      Sokkal jobb rálátásom van ma már a dolgokra, mint 3 hónapja, köszönhetően a sok vásárlásnak, blogolvasásnak és tapasztalatszerzésnek. :D Végül a Makeup Academytől rendeltem 2 palettát is, amiket nagyon szeretek, gondolkodom még egy Sleeken (Storm), bár nem tudom igazán szükségem van-e rá. Épp most írtam össze egy kívánságlistát, főként MAC termékekről. 3 hónap, és sok számolgatás után most jöttem rá, hogy inkább vásárolok néhány alapdarabot, jó minőségben, amit aztán rendesen ki is fogok/tudok használni. Sokszor voltam meggondolatlan, és nem jártam jól a vásárlásaimmal, jobban oda szeretnék erre figyelni a jövőben!
      Mégegyszer köszi a válaszod!:)

      Törlés

09 10