2012. június 1., péntek

Lush Strawberry Picnic ajándékcsomag - Tapasztalatok


Nagyon örültem mikor megkaptam ezt a kis csomagot, mert már nagyon kíváncsi voltam a Lush termékeire. Kipróbáltam hát gyorsan a csomag tartalmát, és én sem csalódtam, nemhiába szeretik annyian ezeket a kézzel készített,szuperbio cuccokat :)



A doboz kibontva
A Strawberry Picnic névhez hűen epres csomagolás fedte a kis dobozt, amiben 4 termék volt: Grass tusfürdő, Sugar Babe cukorradír, Summer Pudding szappan és Strawberry Feels Forever masszírozó testápoló. Az elnevezések nemcsak aranyosak, de találóak is, ezt nemsokára részletezem is. A dobozt színes bio "kuki"-val (bocs ne tudom másként mondani :) ) rakták tele, rá is van írva hogy véletlenül sem szabad megenni ezeket, remélem nem is szokták megpróbálni! Jól néz ki az egész,olyan vidám színes piknik csomag. :) Nézzük egyenként a benne rejtőző finomságokat :


Grass tusfürdő & Sugar Babe cukorradír


Grass tusfürdő: Ez tetszett a legkevésbé, bár alapból inkább az édes gyümölcsös-virágos illatokat kedvelem. Na ez pont nem olyan, a neve viszont nagyon találó, ez a tusfürdő tényleg fű illatú. Ez még kellemes is lehetne, ha rögtön utána nem ütné meg az orromat valami ultraerős kölni szag. Mintha húsvét lenne és rámborítanák az egész kölnisüveget, és ez az illat a bőrömön is megmarad, sajnos. Többszöri próba után sem sikerült megszeretnem ezt az illatot, de ízlések és pofonok, másnak bejöhet a dolog.

Sugar Babe cukorradír: Ez a cukorradír viszont nagyon el van találva! Nem dörzsöl nagyon, de azért lehet érezni hogy van értelme használni, és nagyon jó az illata! Először nem tudtam hogy vegyem ki ebből a félgömb-alakú tégelyből, végül egyszerűen csak megdörzsöltem az ujjaimmal, azokon rajta maradtak a szemcsék, kezdhettem is radírozást.


Summer Puding szappan & Strawberry Feels Forever testápoló

Summer Pudding szappan: Fantasztikus az illata!!! Vissza kell tatani magam nehogy beleharapjak :) Az egészet fogtam a kezemben, úgy tusoltam vele, egy kis radírozó hatása is van, mert pici szemcsét vannak benne, de egyáltalán nem dörzsöl, vagy durva felületű, kényelmes használni. És tudom, megint, de az illata..., betölti a fürdőt, és a bőrömön is érezni sokáig zuhany után, cseresznyés-epres, finom édes illatfelhő:) A párom szerint már túl erős, nekem tetszik így ahogy van! Egy hátránya számomra, hogy a szappanokra jellemzően olyan fura tapintású lesz a bőröm, deettől még szuper.

Strawberry Feels Forever masszírozó tetápoló: A csomagból ez a kedvencem. Először azt hittem ez is szappan, külsőre, állagra teljesen olyan, szerencsére mindennek utánaolvasok, így hamar megvilágosodtam - testápolóról van szó. Kezdetben furcsa volt hogy szilárd, de rájöttem hogy ez milyen praktikus. a kis eprforma kényelmesen elfér a tenyeremben, egyszerűen, célzottan lehet használni. Annyira szerintem nem masszírozó hatású, mivel hamar simává válik a felülete, ahogy a bőr melegétől felolvad testünkön. Viszont nagyon-nagyony jó az illata, este eperfelhőben aludtam el, és abban is keltem fel, imádtam. Annak ajánlom aki szereti az intenzív illatokat, mert ezt még másnap is sokáig érezni lehet a bőrön. Igazi édesség! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

09 10