2012. június 1., péntek

Kedvenc szériák 1. - Rimmel 60 seconds


Ahány lakk, annyi szokás. Mondaná egy olyan nő, aki nem tudja nem bővíteni tetemes körömlakk-gyűjteményét,hiszen "ilyen színű még nincs", "ez teljesen más árnyalat", "új évszak,új trendek" és a klasszikus "csak még ezt az egyet". Igaz nemrég, de én is beleestem ezekbe a csapdákba, kedvenc áldozataim pedig a Rimmel 60 seconds körömlakkok lettek.


Sok színt kipróbáltam már a Rimmel gyorsan száradó lakkjai közül és eddig egyben sem csalódtam. A színek intenzívek, 2 rétegben tökéletese fednek, és a tartóssággal sem volt gondom, bár ez tapasztalataim szerint színenként változó, de két napig mindegyik bírta alap- és fedőlakk nélkül. ( A kék 4 napot bírt hibátlanul!) Nekem eddig mindig a két réteg volt ideális, nem éreztem vastagnak a lakkréteget, és csíkok sem maradtak a második fedésnél. A lakk ecsete széles, én az ilyen típust nagyon szeretem, könnyű vele dolgozni, néhány húzás és kész is.:)



Az én kis gyűjteményem
A tavaszi-nyári trendszínek szinte mindegyike
megtalálható a sorozatban a klasszikus pirostól a divatos korallon át a visszafogott törtfehérig. A lakkok mindegyike kapott valamilyen fantázianevet, mint például bright back at you, coralicious, fast & fuchsia, és még sorolhatnám, az elnevezés a 60 seconds felirat alatt kapott helyet. Én nagyon szeretem ha a termékek nevet kapnak, valahogy jobb azt mondani a piros helyett hogy stand to attention, és ha véletlenül meggyanúsítanának hogy ilyen színű lakkom már van, könnyű védekezni, hiszen még a nevük is teljesen más. :) 8 ml-es kiszerelésben vásárolhatjuk meg ezeket a lakkokat, drogériánként klönböző árban, körülbelül 7-900 Ft-ért,ami szerintem nem sok, de sokszor láttam 4-500 Ft-os akciót, az új színekből is, szóval szépen lehet bővíteni a gyűjteményt.:)

Szerintem abszolút vedd és vidd kategória,ajánlom minden lakkozni szerető és nem annnyira szerető nőnek!:)

Egyenként is megmutatom majd a lakkokat, hogy milyenek már felfestve, szóval következnek majd a bejegyzések szépen egymás után.:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

09 10