2012. június 4., hétfő

Kedvenc szériák 2. - Rimmel Kate Moss ajakrúzsok


A Rimmel rúzsai a kedvenceim, talán azért is mert a Kate Moss kollekció 08-as darabja volt az első amit az idén vettem. És hát én, aki azelőtt nem voltam nagy rúzsos, gyűjtővé váltam!:) Szerelem volt első festésre, a bejegyzésben le is írom mi nyert meg ennyire ezekben a termékekben.


Eddig mindig a szememet hangsúlyztam, rúzst gyakorlatilag nem használtam, csak szájfényt. Aztán jött a Kate Moss kollekció, valamiért megvettem egy darabját, és azóta több másikat, más gyártóktól is. Azt hiszem ha nem lettek volna az első rúzsnál ilyen jó tapasztalataim, most nem lenne már kisebb gyűjteményem. Ami miat megszerettem a rúzsok használatát, az az a képességük, ahogyan feldobnak egy hétköznapi, egyszerű sminket és, máris szépnek, csábítónak, magabiztosnak érezheti magát az ember lánya ha tudja hogy szépek az ajkai. Én így érzem magam egy szép színű rúzstól. :)
A külsőt szerintem nagyon eltalálták, nézegettem a többi márkát, hát vannak bizarr tokok. :) De ez nagyon szép, matt fekete, az alakja ugyanolyan mint a lasting finish rúzsoké, csak ez nem csillog. A teteje vágott, rajta  a Rimmel logója, könnyen felismerhető. A kupakja jól záródik, már vagy öt táskát megjártak, bulit, kirándulást, és nem lett semmi bajuk. A színkód számmal az aljára került, így ha állítva vannak a rúzsok, nem lehet azonosítani az árnyalatot, ennyi a hátrány. Ja és nincs fantázianevük :( De ez a legkevesebb, szépek így is.
Akkor a tapasztalatok:
Lehet hogy nem ez a legfőbb szempont rúzsvásárlásnál, de nekem fontos: az illat. Van az a jellegzetes szag, ami visszatartana még egy nagyon szép árnyalattól is, lehet ezért szeretem ezt a kollekciót is annnyira - nagyo kellemes az illatuk. Nem határozható meg pontosan, olyan gyümölcsös, édes-tutti frutti, szerintem nagyon finom. Mindig meg szagolgatom is festés előtt. :)
Az állaguk árnyalatonként eltérő, de egyik sem kemény egymáshoz viszonyítva lehet azért érezni némi különbséget. A 01-es piros például szárazabb, mint a 05-ös pink, a 08-as rózsaszín pedig egészan lágy. A lényeg hogy könnyű a felvitelük, kellemes viselni őket, nem szárítják az ajkakat, nekem úgy sem hogy nem alapozok előtte. A színek nálam elég tatósnak bizonyultak, egyszer fennmaradt torna alatt véletlenül, de még at is bírta. 3 órát mondanék neki javítás nélkül. Jó, evés, ivás nagyban ront a helyzeten, de melyik szájravalónál nem. Egyenletesen kopnak, a lágyabb színeket tükör nélkül is bátran fe lehet frissíteni. Nekem még egyszer sem másztak el a helyükről, amit nagyon értékelek.
A Kate Moss nevével fémjelzett paletta nem áll túl sok színből, Magyarországon nem is lehet mindet kapni, viszont nagyjából lefedi az alappalettát. Nekem a 01-piros, 05- pink, és 08- nude rózsaszín van meg, és biztos vagyok benne, hogy lesz még több is. A Lasting Finish rúzsok állagra, tartósságra, külsőre, árra nézve ugyanolyanok, ha más árnyalatra vágyok innen válogatok. 
A rúzsokat megmutatom majd itt a blogon "élőben" is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

09 10